  • Data: 2008-01-09 14:45:06
    Temat: Re: Poczta Polska i niedoręczone przesyłki
    Od: "Steel" <d...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Teraz kwestia odszkodowan - paczka nieubezpieczona, zagubiona -
    > zwracana jest chyba 6krotnosc oplaty za zaginiona paczke.
    > Kwestia reklamacji - maja chyba 2 czy 3 miesiace na odpowiedz. Trzeba
    > zajrzec do regulaminu.

    maja 14 dni jesli jednak wymaga to dodatkowego dochodzenia termin jest do 30
    dni

    generalnie poczta ma klientow gdzies...
    Juz raz z nimi walczylem, i wygralem po 3 miesiacach walki... teraz czekam
    na rozpatrzenie kolejnej reklamacji...
    W tej chwili od 27 grudnia czekam na informacje ze reklamacja zlozona 14
    grudnia przedluzy sie bo wyslali do warszawy wszystko... (wiem bo
    nawiedzilem urzad pocztowy) :)
    Absurd zeby poczta polska wlasnej poczty nie potrafila dostarczyc... moze
    sami sobie reklamacje zloza!

    Steel