    From: "mich" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Plomby gwarancyjne i Allegro - pomocy!
    Date: Sat, 29 Nov 2003 11:49:34 +0100

    > Od strony prawnej nie jestem Ci w stanie pomóc. Wydaje mi się jednak że
    nawet
    > w sytuacji gdybyś odzyskał pieniądze to i tak dołożyłeś do interesu. Jest
    > takie przysłowie " Kto tanio kupuje ten drogo płaci ". W Twoim przypadku
    > sprawdziło się. Czasami wchodzę na Allegro. Z czystej ciekawości. Jednak
    > gdybym miał coś tam kupić to bym się bardzo długo zastanawiał i po
    > przemyśleniu poszedłbym do sklepu. Jak czytam w opisach aukcj że jak ktoś
    ma
    > jakieś czerwone kropki i inne duperele to mu sie nie sprzedaje. Że
> [...]

    Heh - teraz to ja tez jestem madry...:) Nie wkurzylem sie - zajmowalem sie
    tym przez ostatnie kilka dni - mam dos tracenia nerwow. Zdaje sobie sprawe,
    ze w tym przypadku dolozylem do interesu...i to calkiem sporo. Mozna wrecz
    rzec, ze wyrzucilem pieniadze w bloto; nie mam ani monitora ani pieniedzy.
    Ale co do samego Allegro to sie nie do konca zgadzam. Ciezko jest znalezc
    komis, sklep, ktory oferuje uzywany sprzet elektroniczny w rozsadnych
    cenach. A jezeli chodzi o monitory, to juz w ogole spory problem. Gdyby wiec
    transakcja sie udalo - wyszedlbym na tym calkiem niezle. Ale coz... W kazdym
    razie nauczka - kupowac bezposrednio, a nie za pomoca poczty i kurierow...:)

    Dziwie sie, ze nikt nie chce odpisac na moj problem. Z czego to wynika? Jest
    zbyt banalny, czy zbyt skomplikowany? Niestety nie jestem prawnikiem i nie
    znam sie na tym, dlatego myslalem, ze ktos zechce mi tu pomoc. Moze jeszcze
    pomoze...

    Pozdrawiam
    Mich