  • Data: 2003-11-29 11:35:25
    Temat: Re: Plomby gwarancyjne i Allegro - pomocy!
    Od: "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale jeszcze jedn rzecz mnie interesuja. Mianowicie - w opisie aukcji byla
    > tylko pozycja "Gwarancja 6 miesiecy". Ani slowa o warunkach gwarancji,
    > stickerach ani tp. Czy nie jest tak, ze skoro sprzedajacy nie podal warunkow
    > gwarancji, to ja moge zakladac, ze takich nie ma? Kupujac sprzet nic nie
    > wiedzialem, ze strace gwarancje, jezeli stickery beda zerwane. Dobrze
    > kombinuje?

    Niestety nie.
    Nawet jesli nie wpisał w gwarancji co i jak to znaczy że obowiazuje cię i jego ustawa
    SPRZEDAZY KONSUMENCKIEJ.
    Na temat "rękojmi" własnie odszukałem ten dokument z ustawami.
    Poczytaj go sobie zamieszcze go na:
    http://bbartosz.republika.pl/rekojmia.doc
    tutaj masz ciekawe ustawy a na pewno pani rzecznik ci powinna pomoc jak dobrze
    wytlumaczysz cala sprawe.

    Do boju sprawa jest prosta monitor powinnes odzyskac bez problemu z tym że
    prawdopodobnie
    zepsuty :(