  • 1. Data: 2014-02-16 14:50:03
    Temat: Plagiat i co dalej?
    Od: SJS <s...@p...pl>

    Moja publikacja z 2006 roku
    Podstawowe zadania zabezpieczeń mechanicznych:
    o wyraźne i jednoznaczne określenie granicy dostępności dla osób
    nieuprawnionych,
    o ograniczenie liczby osób, które będą w stanie pokonać zabezpieczenie -
    np. z powodu braku umiejętności lub narzędzi,
    o wydłużenie czasu uzyskania dostępu do chronionego miejsca dla
    nieuprawnionych osób wyposażonych w narzędzia.
    ---
    Podstawowym czynnikiem dla skuteczności zabezpieczeń, a w efekcie dla
    naszego bezpieczeństwa, jest czas, jaki upływa między aktem przestępstwa
    a interwencją! Zabezpieczenia mechaniczne pełnią rolę ,,opóźniacza" dla
    działań przestępcy, a zabezpieczenia elektroniczne ,,przyspieszacza"
    podjęcia interwencji -- muszą więc być tak dobrane, aby w tym wyścigu z
    czasem, jaki ,,dajemy" przestępcy, zapewnić nam wygraną.

    ==
    i publikacja "Ochrona obiektów" Paweł Pajorski, Juliusz Piwowarski
    Jak trafnie zauważyli to Janusz Wojtal i Marian Milewicz, podstawowym
    zadaniem zabezpieczeń mechanicznych jest:
    o wyraźne i jednoznaczne określenie graniczy dostępności dla osób
    nieuprawnionych,
    o ograniczenie liczby osób, które będą w stanie pokonać zabezpieczenie,
    np. z powodu braku umiejętności lub narzędzia,
    o wydłużenie czasu uzyskania dostępu do chronionego miejsca dla osób
    nieuprawnionych wyposażonych w narzędzia.
    ----
    Nie można się też z nimi nie zgodzić, że ,,podstawowym czynnikiem dla
    skuteczności zabezpieczeń jest czas, jaki upływa między aktem
    przestępstwa a interwencją" oraz, że ,,zabezpieczenia mechaniczne pełnią
    rolę ,,opóźniacza" dla działań przestępcy"

    Czyli muszę jak nic zajrzeć do publikacji Janusza Wojtala i Mariana
    Milewicza,
    cdn
    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-02-18 20:46:54
    Temat: Re: Plagiat i co dalej?
    Od: "t-1" <n...@n...pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał

    > Czyli muszę jak nic zajrzeć do publikacji Janusza Wojtala i Mariana
    > Milewicza,
    > cdn

    A nie zajrzałeś przy pisaniu?

  • 3. Data: 2014-02-18 21:12:11