  • 1. Data: 2002-06-20 10:28:36
    Temat: Pies pogryzł kota- pomocy
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Mój pies pogryzł przed bramą na ulicy kota, sąsiad chce odszkodowanie finansowe
    czy takie zdarzenie między psem akotem można prawnie określić.

  • 2. Data: 2002-06-20 10:49:57
    Temat: Re: Pies pogryzł kota- pomocy
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    > Mój pies pogryzł przed bramą na ulicy kota, sąsiad chce odszkodowanie
    finansowe
    > czy takie zdarzenie między psem akotem można prawnie określić.

    Na pewno można określić, czy pies znajdował się w miejscu publicznym bez
    smyczy i kagańca.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-06-20 14:34:56
    Od: Daniel <d...@h...pl>

    In article <7...@n...onet.pl>,
    t...@p...onet.pl says...
    > Mój pies pogryzł przed bramą na ulicy kota, sąsiad chce odszkodowanie finansowe
    > czy takie zdarzenie między psem akotem można prawnie określić

    tak, art 431 kc

    --
    Pozdrawiam,
    Daniel

  • 4. Data: 2002-06-20 16:44:09
    Od: "Michał Szaniawski" <n...@i...pl>

    > Na pewno można określić, czy pies znajdował się w miejscu publicznym bez
    > smyczy i kagańca.
    >
    >co do kaganca to jest okreslone jakiej wielkosci i sposobnosci
    pies musi miec kaganiec. smycz jednak powinien miec kazdy

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 5. Data: 2002-06-20 20:34:23
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > finansowe
    >
    > Na pewno można określić, czy pies znajdował się w miejscu publicznym bez
    > smyczy i kagańca.

    Ale być może to kot również bez smyczy i kagańca sprowokował całe zajście?
    ;)))

    Leszek

  • 6. Data: 2002-06-27 21:43:25
    Od: "Mika" <m...@r...pl>

    Twoj pies pogryzl Kota?? Daj sasiadowi odszkodowanie finansowe, bo jego kot
    zasluzyl aby otrzymac stosowna kosztowna pomoc lecznicza a sasiad otrzymal
    pozyczke w zamian za przezyty stres. BTW Dlaczego nie pilnujesz psa? lub
    dlaczego nie nauczyles go szanowac inne zwierzeta?? Nie miales czasu???
    Mirella