  • 111. Data: 2011-04-20 20:15:01
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kabelek" <k...@g...de> napisał w wiadomości
    news:ioneai$rnd$1@inews.gazeta.pl...

    > Ups... nie dopatrzyłem na obrazku. Znak "Ustąp przy B jest razem z
    > sygnalizacją świetlną na jednym słupie na wysięgniku (słabo widoczne), a
    > więc pierwszeństwo ma B.

    Heh - nie szkodzi, poruszyles ciekawa kwestie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 112. Data: 2011-04-20 20:28:47
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

    > chodziło o to, że kierowcy zachowują się jak napisałem, a prawodawca
    > to usankcjonował, czyli jeśli światła działają, to skrzyżowanie jest
    > równorzędne, jeśli nie działają, stosujemy sie do znaków

    dokładnie

    pozdrawiam

  • 113. Data: 2011-04-20 21:42:49
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 19-04-2011 23:08, Johnson pisze:
    > http://www.grupa33.jgora.pl/modules.php?op=modload&n
    ame=News&file=article&sid=254

    > Pierwszeństwo ma A czy B ?

    http://www.tvp.pl/krakow/motoryzacja/jedz-bezpieczni
    e/wideo/o-nowych-przepisach-drogowych-19-xi-2010/282
    1192

    Zaczyna sie od 2:34

    --
    Adam

  • 114. Data: 2011-04-21 06:03:58
    Temat: Re: Pierwsze?stwo przejazdu
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

> [...]
    > Zwykle swiatla maja sens tylko gdy sa zainstalowane wahadlowo (czyli przy
    > skrzyzowaniu x otwarty ruch tylko z jednej jezdni) albo "na wprost".
    >
    > W opisywanym przez Ciebie przypadku sens maialby tylko sygnalizacja
    > kierunkowa - mialbym pewnosc, ze gdy jade w kierunku wskazanym strzalka,
    > to na pewno tor mojej jazdy nie jest kolizyjny z zadnym innym otwartym
    > jednoczesnie kierunkiem.
    > W innuym przypadku kierowac "z lewej strony" chcacy jechac na wprost i
    > majac zielone swiatlo skasuje sie z tym ktory tez chce jechac na wprost
    > prostopadle do niego (lub inne konfiguracje).

    Dokladnie tak :-)

  • 115. Data: 2011-04-21 07:12:47
    Od: bim-bom <j...@g...pl>

    W dniu 2011-04-20 13:28, szerszen pisze:

    > Użytkownik "bim-bom" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > pomiędzy nie powinno, a niewolno jest całkiem spora różnica ;)

    Jednak "nie wolno" - PoRD, art.24:
    7. Zabrania się wyprzedzania pojazdu silnikowego jadącego po jezdni:
    3. na skrzyżowaniu, z wyjątkiem skrzyżowania o ruchu okrężnym lub na
    którym ruch jest kierowany.

  • 116. Data: 2011-04-21 07:52:35
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "bim-bom" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > 3. na skrzyżowaniu, z wyjątkiem skrzyżowania o ruchu okrężnym lub na
    > którym ruch jest kierowany.

    brawo, a teraz wróć do postu sdd i przeczytaj go jeszcze raz ;)

  • 117. Data: 2011-04-21 08:40:09
    Od: bim-bom <j...@g...pl>

    W dniu 2011-04-21 09:52, szerszen pisze:

    > Użytkownik "bim-bom" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > brawo, a teraz wróć do postu sdd i przeczytaj go jeszcze raz ;)

    no i? Napisz dokladnie o co ci chodzi...

  • 118. Data: 2011-04-21 09:38:10
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "bim-bom" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > no i? Napisz dokladnie o co ci chodzi...

    "a ja go chce wyprzedzic - wolno, wszak skrzyzowanie o ruchu kierowanym"

  • 119. Data: 2011-04-21 09:42:06
    Od: bim-bom <j...@g...pl>

    W dniu 2011-04-21 11:38, szerszen pisze:

    > Użytkownik "bim-bom" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > "a ja go chce wyprzedzic - wolno, wszak skrzyzowanie o ruchu kierowanym"

    OK, przepraszam, myslalem ze ruch kierowany to jest tylko jak policjalnt
    kieruje.

  • 120. Data: 2011-04-21 10:13:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "bim-bom" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > OK, przepraszam, myslalem ze ruch kierowany to jest tylko jak policjalnt
    > kieruje.

    spoko