    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Date: Tue, 18 Oct 2005 14:09:05 +0200
    <dimot6$4jo$1@atlantis.news.tpi.pl> <dimq37$dd8$1@inews.gazeta.pl>
    <dimq88$clj$1@atlantis.news.tpi.pl> <dio5h1$mrg$1@inews.gazeta.pl>
    <dio8u5$fum$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <6...@4...com>
    <diophj$en6$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <h...@4...com>
    <dipft5$ej3$2@nemesis.news.tpi.pl>
    <c...@4...com>
    <diqmge$s5q$2@nemesis.news.tpi.pl>
    <dithbf$6vd$2@opal.futuro.pl> <ACs4f.7869$f02.7233@trndny02>
    <ditle8$8m6$1@opal.futuro.pl> <I%A4f.4045$da1.3031@trndny04>
    <divrek$gnr$1@inews.gazeta.pl> <VrZ4f.135$fC3.2@trndny01>
    <dj2go1$2l3$1@inews.gazeta.pl> <eI45f.11240$f02.3767@trndny02>

    > Nie ma znaczenia skad jest lekarz. Ma znaczenie fakt,

    ma ogromne znaczenie, bo w kazdym kraju jest inne prawo, i inne zasasady.

    > ze obecnie ogolnodostepna wiedza medyczna jest taka, ze uzywanie fartucha
    > do noworodka oraz tego samego do innych celow BEZPOSREDNIO naraza
    > noworodka.

    a skad ty bucu glupi wiesz ze nie byl to czysciurtki fatruch wlasnie do tych
    celow wlozony?
    Tym brdaziej ze zdjecia zostaly wykonane przy okazji wazenia dzieciakow.
    (co rowniez wyklucza brak zgody lekarza na wyjecie z inkubatora)
    Znow zaczynasz pierd. tak jak w watku o skoblu? Nie znasz faktow, nic nawet
    na ten temat nie bylo w zadnej gazecie
    (a tam czesto z faktami relacje sie majaja) a pomimo tego wyskaujesz z
    brudnym niezmienianym fartuchem i z brakiej zgody
    na wyjecie maluchow..

    > Jest procedura
    >

    > 1 prania,
    > 2. przechowywania
    > 3 wydawania
    > 4ubierania
    > 5 zabierania do pralni.

    ja pierdziele, rece opadaja... skad wiesz bucu ze fartuch byl brudny?
    I nie cytj procedur z amerykanskich szpitali bo one czesto sa zupelnie inne
    niz nasze.

    P.