  • Data: 2005-10-19 02:24:44
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: gropus <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > bo romzawiam z debilem ktory dziennie uzywa 5 roznych ksywek ( w rozmowie ze
    > mna bylo ich ponad 20)
    > oskarzajac co chwile o nowe rzeczy nie znajac faktow.

    Wyobrazice sobie Rokickiego jako adwokata na sali sadowej odzywajacego
    sie do sedziego "debilu". :-)

    > mnie nie interesuje czy byl czysty a czy czlowiek ktoremu odpowiadam wie o
    > tym skoro
    > zazarcie twierdzi od kiku postow ze fartuchy byly brudne i mi podaje
    > procedure jaka obowiazuje
    > przy wyjeciu z inkubatora wlasnie odnosnie tego fartucha

    Klamiesz. Nikt nie mowi ze byly brudne. Mowi ze *nie byly sterylne* . A
    to jest juz samo w sobie narazeniem. Ryzykiem jezeli wolisz od tej strony.

    > nie wiadomo czy byl czysty, czy byl brudny,

    Czyli, skoro niemowlaki wymagaja sterylnych fartuchow, ryzyko jednak
    zaszlo. A jednak sie kreci?

    > faktem jest (rzecznik
    > prokuratury podawal) ze
    > zdejcia zostaly zrobione przy okazji wazenia tych dzieci. Jezei procedura
    > wymaga wlozenia czystego fartucha do tych celow
    > nie mam najmniejezego prawa podejrzewac i oskrzac ich o to ze branie bylo
    > brudne.

    Nie potrzeba udowadniac ryzyka.Skor nie ma pewnosci ze bylo sterylne (w
    przyjetej procedurze i uznawanych standardach opieki medycznej), to
    ryzyko bylo samo w sobie.

    > i koniec, nie pozwile tez zeby
    > taki debil jak ten zmeiniajacy co chwile ksywke za wszelka cene probowal
    > oczernic ludzi.

    Przeciez nikt nieoczernia. Dyskutujemy tylko aspekty prawne.

    > Zobacz co on wypisuje odnosnie korporacji (microsft chocby), czy O hotelu
    > golebiewskim (skobel - jak sie okazalo po moim telefonie
    > do tego hotelu pieprzyl bzdury, i zamiast sie uciszyc zaczal nowe oszczrstwa
    > pisac)
    > Rece opadaja jak sie go czyta

    > a gdzi enapisalem ze wazy w keiszeni ?

    Pisales "przy okazji" Buraczku...

    > za caloksztalt tego pana

    Prosze Wysokiego Sadu. Moj jedyny argument: Wysoki Sad to debil. ;-)

    > to jak mi pokaze pelna procedure naszego szpitala, powojuac sie na
    > konretnego lekarza to ok, on
    > rzuca zwylke przepisami amerykanskimi ktore czesto nic wspolnego znaszymi
    > nie maja.

    Ale jaka jest roznica wobec wiedzy medycznej w USA i w Polsce? Przeciez
    choroby sa na ogol te same, a wiec i ryzyko jest te same.