  • Data: 2005-10-19 09:44:04
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "pcim" <k...@O...PL> napisal w wiadomosci
    news:LZg5f.2701$fC3.405@trndny01...

    > A do tego innne standardy. Co nie zmienia faktu ze

    pierdzielisz co chiwla glupoty, z nowymi bezpodstawnymi oskarzeniami i nie
    masz na tyle godnosci by zamknac dupe
    jak ci ktos blad wytknie.

    > Gdzie masz dowod ze do wazenia? To ze paniusie mowia ze do wazenia, nie
    > znaczy ze tak bylo. Gdyby byl, to byla by o pierwsza linia obrony. A
    > tymczasem kiszka.

    wybacz ale zdanie rzecznika prokuratury jest dla mnei bardziej rzetelne niz
    bydla w postaci mediow czy buca emigranta

    > dla zainstenia niebezpieczenstwa nalezy odrzucic warunki bezpieczenstwa,
    > czyli czysty fartuch. Tutaj nic trudnego, przesluchanie swiadkow.

    ja pierd., nie wierze po prostu w to co czytam.
    Nalezy odrzucic dowody swiadczace o niewionnosci oskarzonego aby zaisntalo
    uzasadnione podejrzenie popelnienia przestepstwa, brawo!
    Dajcie czlowieka a ja znajde na niego paragraf

    > A co to ma do znanej wiedzy medycznej nt niebezpieczenstwa noworodkom
    > inkubatorowym, Buraczku?

    kazdy szpital ma swoje procedury. A na pewno inne nizszpital mieszczacy sie
    kila tysiecy km dalej.