  • Data: 2005-10-19 09:31:15
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olgierd" <o...@p...pl.pl.spam.nie> napisał w wiadomości
    news:8cc5ac35254a43fd910fb0fec4d55d5e@news.home.net.
    pl...
    > "Przemek R..." <p...@t...gazeta
    .pl>

> [...]
    > to, czy w pracy autora (niezależnie od wielkości jej nakładu i od jej
    > rodzaju) skierowanej na wytworzenie tego wytworu aktualizują się
    > możliwości
    > wyboru elementów jego treści i/lub formy. Właśnie stwierdzenie takich
    > możliwości uzasadnia generalną ocenę zdatności wytworu intelektualnego do
    > uzyskania ochrony w prawie autorskim. Nie uchyla to jednak potrzeby
    > dokonywania in concreto ocen wartościujących w celu rozstrzygnięcia
    > pytania,
    > czy zrealizowane przez autora wybory prowadzą do indywidualnego

    wrzucilem twoje posty na pewne forum prawne, i wpelni(prawie w pelni, tak na
    99,99%) sie zgadzam z osoba ktora podala
    przyklad gdzie dane zdjecie nie stanowi utworu:
    " np. fotograficzna wierna kopia obiektu dwuwymiarowego nie jest chroniona
    bo nie ma charakteru, ani "twórczego", ani "indywidualnego"

    P.

    ps.

    Ale co do pielegniarek nie ulega watpliwosci ze zdjecia sa utworami a
    fotograf zlamal prawo.