  • Data: 2005-10-18 12:40:17
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: "Olgierd" <o...@p...pl.pl.spam.nie> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemek R..." <p...@t...gazeta
    .pl>
    napisał(a):

    > a skad ty bucu glupi wiesz ze nie byl to czysciurtki fatruch wlasnie do
    > tych celow wlozony?

    1. dlaczego znów wyzywasz?
    2. jakie ma znaczenie czy fartuch był czysty?
    3. jaki był rzekomy cel założenia czystego fartucha - włożenie dziecka do
    kieszeni?

    > Tym brdaziej ze zdjecia zostaly wykonane przy okazji wazenia dzieciakow.

    4. co to znaczy "przy okazji"? dzieci waży się w kieszeni?

    > ja pierdziele, rece opadaja... skad wiesz bucu ze fartuch byl brudny?
    > I nie cytj procedur z amerykanskich szpitali bo one czesto sa zupelnie
    > inne niz nasze.

    5. czemu znów bluzgasz?
    6. takie procedury są też w naszych szpitalach, nawet nie zdajesz sobie
    sprawy jakie papiery musi pokazać firma, która chce prać takie ciuchy na
    zlecenie szpitala.

    --
    Olgierd