  • Data: 2005-10-19 09:30:03
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyobrazice sobie Rokickiego jako adwokata na sali sadowej odzywajacego sie
    > do sedziego "debilu". :-)

    nie rozmawiam z sedzia a z uzytkownikiem usenetu a to istotna roznica,
    i nie o noralnym czlowieku a o debilu czego ukrywac absolutni eni zamierzam.
    Juz wytlumaczylem Olgierowi, jezlei mam do czyneinia z ludzmi z razaca
    glupota lub tymu
    ktorzy mnie bezpodstawnie obrazaja nie bede sie kryc z takimi opiniami.

    > Klamiesz. Nikt nie mowi ze byly brudne. Mowi ze *nie byly sterylne* . A to
    > jest juz samo w sobie narazeniem. Ryzykiem jezeli wolisz od tej strony.

    "A zgadnij. Pomysl, czy w tym samym fartuchu panna pielegniarka idzie do
    ubikacji i siada na sedes. I co dalej? Wraca na sale i przebiera sie
    zeby nie narazic noworodka w *inkubatorze* ?"

    czego nie rozumiesz?

    i nastepne oskarzenie psychopaty:

    "I co z tego? Wiewiorki potrafia skakac odleglosci kilkadziesiat razy
    wieksze od swojego ciala i to jako male. Czy to znaczy ze te paniusie
    moga rzucac niemowlaka z rogu na rog sali jak pilke?"

    "Ale nie wieszac za kark."

    > Czyli, skoro niemowlaki wymagaja sterylnych fartuchow, ryzyko jednak
    > zaszlo. A jednak sie kreci?

    a skad ty wiesz ze nie bylysterylne, nastepne rewelacje, skad taka wiedze
    posiadasz?

    > Przeciez nikt nieoczernia. Dyskutujemy tylko aspekty prawne.

    mowisz... tak wiec jezlei zamordowaly wczesniej czlowieka grozi im 25 lat a
    nawet dozywocie ...
    ma to mniejwiecej taki zwiazek ze sprawa jak twoje wypociny..

    > Pisales "przy okazji" Buraczku...

    nadal nie widze sprzecznosci debilu.
    Wyjely do wazenia a z procedury najzwyczajneij w swiecie "zboczyly".

    > Prosze Wysokiego Sadu. Moj jedyny argument: Wysoki Sad to debil. ;-)

    takiego bydla jak ty na takie stanowisko w polsce na pewno by nie
    dopuszczono.
    Oskarzasz bezpodstawnie , nie znasz w ogole prawa, ktos zaszczeka o wybryku
    powtarzasz
    to 50 razy nie wiedzac nawet kiedy to moze miec zastosowanie, i oczerniasz
    ludzi zamoznych za to
    ze maja pieniadze.
    Jestes po prostu zalosny

    nie porownuj siebie to sedziego bo szmacisz to stanowisko.
    A jezlei cos z tym wspolnego w stanach masz to tylko dlatego ze tam zasady
    wybierania sedziego sa tkei jak u nas politykow
    i wiedza do tego jest niepotrzebna.

    > Ale jaka jest roznica wobec wiedzy medycznej w USA i w Polsce? Przeciez
    > choroby sa na ogol te same, a wiec i ryzyko jest te same.

    pozwolilbys operowac sobie oko , gdzie ryzyko wynosilo by 50 % w polsce
    majac dostepne miejsce w amerykanskim szpitalu ?

    P.