  • Data: 2005-10-18 16:19:19
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. dlaczego znów wyzywasz?

    bo romzawiam z debilem ktory dziennie uzywa 5 roznych ksywek ( w rozmowie ze
    mna bylo ich ponad 20)
    oskarzajac co chwile o nowe rzeczy nie znajac faktow.

    > 2. jakie ma znaczenie czy fartuch był czysty?

    mnie nie interesuje czy byl czysty a czy czlowiek ktoremu odpowiadam wie o
    tym skoro
    zazarcie twierdzi od kiku postow ze fartuchy byly brudne i mi podaje
    procedure jaka obowiazuje
    przy wyjeciu z inkubatora wlasnie odnosnie tego fartucha

    > 3. jaki był rzekomy cel założenia czystego fartucha - włożenie dziecka do
    > kieszeni?

    nie wiadomo czy byl czysty, czy byl brudny, faktem jest (rzecznik
    prokuratury podawal) ze
    zdejcia zostaly zrobione przy okazji wazenia tych dzieci. Jezei procedura
    wymaga wlozenia czystego fartucha do tych celow
    nie mam najmniejezego prawa podejrzewac i oskrzac ich o to ze branie bylo
    brudne. i koniec, nie pozwile tez zeby
    taki debil jak ten zmeiniajacy co chwile ksywke za wszelka cene probowal
    oczernic ludzi.
    Zobacz co on wypisuje odnosnie korporacji (microsft chocby), czy O hotelu
    golebiewskim (skobel - jak sie okazalo po moim telefonie
    do tego hotelu pieprzyl bzdury, i zamiast sie uciszyc zaczal nowe oszczrstwa
    pisac)
    Rece opadaja jak sie go czyta

    > 4. co to znaczy "przy okazji"? dzieci waży się w kieszeni?

    a gdzi enapisalem ze wazy w keiszeni ?

    > 5. czemu znów bluzgasz?

    za caloksztalt tego pana

    > 6. takie procedury są też w naszych szpitalach, nawet nie zdajesz sobie
    > sprawy jakie papiery musi pokazać firma, która chce prać takie ciuchy na
    > zlecenie szpitala.

    to jak mi pokaze pelna procedure naszego szpitala, powojuac sie na
    konretnego lekarza to ok, on
    rzuca zwylke przepisami amerykanskimi ktore czesto nic wspolnego znaszymi
    nie maja.

    Jezlei przypadkiem kolegi nie poznajesz, to podpowiadam - lubelska dziwka
    itp sprawy , to on to wypisuje.

    P.