  • Data: 2018-01-16 14:37:22
    Temat: Re: Pchanie samochodu pod wpływem alkoholu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.01.2018 o 14:24, J.F. pisze:

    > Ale kara jest za prowadzenie pojazdu o napedzie mechanicznym, a na
    > miesniowy sa inne paragrafy i inne kary.

    Ale samochód jest pojazdem mechanicznym czy stoi czy jedzie. Podobnie
    jak statek powietrzny pozostaje statkiem powietrznym nawet jak stoi na
    ziemi i nie ma kontaktu z wodą;)

    > Poza tym pchac rower czy wózek po pijaku wolno.

    Jest na to odzielny paragraf - napisany wprost.

    > Ba, mozna pchac motocykl czy motorower

    Można - ale nie kojarzę, żeby było wprost napisane, ze jesteś pieszym.
    Ja tam kiedyś motocykl pchałem 800 metrów do chałupy, to normalnie jezdnią.

    > ... ale samochodu to tak wprost
    > nie zapisano :-)

    Dla motocykla IMHO też nie. Jescze raz spytam - jak masz od sąsiada 7km
    z górki, to możesz wracać na bani i na luzie?

    Shrek