  • Data: 2018-01-17 11:44:59
    Temat: Re: Pchanie samochodu pod wpływem alkoholu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ń" napisał w wiadomości grup
    >Czy siedzący na siodełku rowerowym i dla nadania ruchu rowerowi
    >odpychający się od ziemi stopami jest rowerzystą, czy pieszym
    >(istotne w przypadku "zebr" / przejść dla >pieszych)?

    Ja bym tam nie ryzykowal - policjanci zlapia, powiedza ze jechal,
    monitoring zarejestruje, ze na siodelku i nogami machal - PJ zabiora.

    Ale ... pozostaja modne ostatnio hulajnogi.
    Dlugo by dyskutowac czy to rower czy nie,
    IMO - mozna uznac za rower, ale jadący niewątpliwie go pcha, wiec jest
    pieszy :-)

    -----

    J.