  • Data: 2018-01-17 12:01:01
    Temat: Re: Pchanie samochodu pod wpływem alkoholu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.01.2018 o 11:44, J.F. pisze:

    > Ja bym tam nie ryzykowal - policjanci zlapia, powiedza ze jechal,
    > monitoring zarejestruje, ze na siodelku i nogami machal - PJ zabiora.

    Już nie zabierają. Przynajmniej nie z automatu. Pytającemu chodziło o
    obejście zakazu przejeżdzania przez przejście - a robi się to tak, że na
    legalu przejeżdzasz obok przejścia. W zasadzie to możesz nawet na
    czewronym - w końcu czerwone jest dla pieszych, więc co roweranta
    obchodzi. Włącza się do ruch po jednej stronie i przejeżdza na drugą -
    który przepis zabrania? Jak jedna strona leci w chuja, to czemu druga
    nie? Ale mogą się przypierdolić jak pojedziesz wcześniej albo później po
    chodniku. Z drugiej strony wtedy można ich nie usłyszeć, bo przecież
    rower to podobno pojazd jak każdy inny, a zatrzymanie pojazdy nie polega
    zgodnie z rozporządzeniem ministra na podaniu ogłosu paszczowej
    "hallooooo, obywatelu!";)

    To ne gruncie prawa, bo w praktyce jak nie masz kamery... Więc
    najzdrowiej nie dać się złapać;)

    Shrek