  • Data: 2012-11-23 10:49:50
    Temat: Re: Paszport - opłata
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Kris wrote:
    > Nie wiem.
    > Nie przerabiałem w praktyce
    > Wiem że na pewno nie potrzebuja paszportów którytm już upłynmął termin wazności.

    musisz przyniesc ostatni paszport przy składaniu wniosku, no chyba, ze
    ktos tam olewa sprawe
    przy odbiorze jesli paszport jeszcze jest wazny musza ci go
    "podziurkowac", bo nie mozesz miec dwoch paszportow, inaczej nie
    dostaniesz nowego.

    W kazdym razie w zadnym przypadku paszport nie zostaje u nich ani na chwile.