  • Data: 2012-11-25 10:46:34
    Temat: Re: Paszport - opłata
    Od: "CPL" <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie sedno pozwalające rozwikłać zagadkę :)
    >
    > Wydział UM w innym budynku, w którym nie ma "darmowej" kasy.
    > "Darmowa" kasa jest w tym pierwszym budynku, a jak ktoś traktuje
    > "urząd komunikacji" tak właśnie ;) (jako osobną instytucję), albo
    > dajmy na to nie chce mu się chodzić, to lapie się w kategorię "ci
    > panowie płacą a kasa się cieszy".
    > Odległa lokalizacja może stanowić czynnik motywacyjny do korzystania
    > z płatnej kasy.

    Wydział komunikacji W-wa Śródmieście ul. Mariańska. Znajdź mi kasę
    przyjmującą wpłaty urzędowe bez prowizji w promieniu 1000 m. Stawiam pół
    litra.

    Biuro Paszportowe M.st. Warszawy ul. Floriańska. Kasy urząd nie prowadzi.
    Agencja w tym samym budynku w suterenie kasuje 3 zł prowizji. Znajdź mi w
    tej okolicy kasę, gdzie bez prowizji zapłacę - zarobiłeś kolejne pół litra.

    Takich kwiatów w W-wie jest więcej. Człowiek zagryza zęby i płaci jak durny.
    A tak by na te cholerne pół litra miał :-D