  • Data: 2012-11-24 21:54:57
    Temat: Re: Paszport - opłata
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 24 Nov 2012, WAM wrote:

    > W urzędzie komunikacji? Co to jest?

    Pewnie sedno pozwalające rozwikłać zagadkę :)

    Wydział UM w innym budynku, w którym nie ma "darmowej" kasy.
    "Darmowa" kasa jest w tym pierwszym budynku, a jak ktoś traktuje
    "urząd komunikacji" tak właśnie ;) (jako osobną instytucję), albo
    dajmy na to nie chce mu się chodzić, to lapie się w kategorię "ci
    panowie płacą a kasa się cieszy".
    Odległa lokalizacja może stanowić czynnik motywacyjny do korzystania
    z płatnej kasy.
    :>

    pzdr, Gotfryd