  • Data: 2012-11-23 15:58:13
    Temat: Re: Paszport - opłata
    Od: chwdp <h...@i...yfd> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Musisz przynieść WAŻNY paszport, jeśli go masz. Nieważnego
    > paszportu przynosić nie trzeba.

    http://www.msw.gov.pl/portal/pl/380/10165/Informacje
    _paszportowe.html#Jakie%20dokumenty%20nale%C5%BCy%20
    z%C5%82o%C5%BCy%C4%87%20aby%20otrzyma%C4%87%20paszpo
    rt?

    > MJ

    ostatnio gdy wyrabialem paszport chcieli mi dac jakas kare 400 czy 500
    zl za nieokazanie ostatniego paszportu (wazny byl do 2005 a nowy
    wyrabialem w 2010). musialem dymac do domu i szukac tego paszportu zeby
    nie bulic kary. czy taka kara nadal obowiazuje?