  • 1. Data: 2006-06-19 13:50:43
    Temat: Paszport dziecka - podobienstwo do zdjecia
    Od: "GreG" <g...@p...fm>

    Witam!

    Moja siostra ma w tej chwili prawie 7 lat. Ponad 4 lata temu wyrobiliśmy jej
    paszport. Na zdjęciu które w nim jest, miała 2,5 roku. Ponieważ minęło parę
    lat, wydoroślała i jest trochę nie podobna do zdjęcia. Paszport jest ważny
    do 2012 roku. Czy w takiej sytuacji jest konieczność wymiany paszportu? W
    sierpniu wybieramy się do Szwajcarii i nie wiem czy na tamtejszej granicy
    nie będą robić problemów z przejazdem.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2006-06-19 14:52:59
    Temat: Re: Paszport dziecka - podobienstwo do zdjecia
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    GreG napisał(a):
> [...]
    > sierpniu wybieramy się do Szwajcarii i nie wiem czy na tamtejszej granicy

    Problemu raczej nie powinni robić, ale oczywiście lepiej paszport
    wymienić. Koszt: 15zł + zdjęcia.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 3. Data: 2006-06-19 14:58:47
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    GreG napisał(a):
> [...]
    > sierpniu wybieramy się do Szwajcarii i nie wiem czy na tamtejszej granicy

    Mogę powiedzieć tylko tyle, że jeżeli już zdecydujecie się wymienić to
    opłata będzie zmniejszona proporcjonalnie do okresu jaki paszport stary
    jest jeszcze ważny (tzn. zapłacicie tylko za te 4 lata o które się
    ważność nowego ,,przedłuży'').

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 4. Data: 2006-06-19 15:44:46
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Piotr Kubiak napisał(a):
> [...]
    > opłata będzie zmniejszona proporcjonalnie do okresu jaki paszport stary
    > jest jeszcze ważny (tzn. zapłacicie tylko za te 4 lata o które się

    O 5 lat. Czyli połowę opłaty. Czyli 15zł.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 5. Data: 2006-06-19 17:41:30
    Temat: Re: Paszport dziecka - podobieństwo do zdjęcia
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    GreG wrote:
> [...]
    > sierpniu wybieramy się do Szwajcarii i nie wiem czy na tamtejszej granicy

    Ja jak w wieku 19 lat wjeżdżałem do Rosji na 9-letnim paszporcie (z
    wyglądu zgadzał się już właściwie tylko kolor włosów), to mnie na
    granicy z jego znajomości grutnownie przepytali (z datą wydania
    włącznie). Pamiętałem, więc wpuścili.

    Prawdopodobnie pogranicznicy na paszport siostry spojrzą podejrzliwie.
    Jak drastycznymi środkami okażą swoją podejrzliwość, trudno zgadywać.
    Raczej prędzej czy później przepuszczą przez granicę, ale jeśli ktoś nie
    lubi mocnych wrażeń, to dla świętego spokoju lepiej wymienić.