  • Data: 2010-09-25 23:21:25
    Temat: Re: Paranoja
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4c9e69f6$1@news.home.net.pl...

    > Co zrobiła?

    ukrucila czyli powidzie przestaly byc problemem.

    > [ciach reszta bełkotu]

    > Jesteś niereformowany- nie jesteś w stanie zrozumieć, że można żyć
    > wygodnie i nowocześnie bez dewastowania natury. Wystarczy trochę
    > pomyśleć - ale wiadomo: myślenie jest dla kretynów bolesne. Tacy jak ty
    > MUSZĄ wyrzucać śmieci do lasu, MUSZĄ palić opony i stare buty w domowych
    > piecach i jeśli potrzebują jednej wykałaczki, to ścinają całe drzewo. I

    Widzisz, ja nigdzie nie pisze o smieciach w lesie. Jak by ekolodzy sie
    wreszczie zajeli czyms pozytecznym (smieciami z lasu) to moze jakis pozytek
    by z nich byl.
    Buty i opony pali sie z braku sridkow na zakup innych paliw czy form energi.
    Widzisz, ludzie w zimie potrzebuja ogrzewania, ty siedzac w bloku tego nie
    dostrzegasz, ze wielka elektrocieplownia lub koksownia wywala do atmosfery
    miliony ton gazow szkodliwych dla srodowiska, ale cie boli jak jakis
    gospodarz spali opny w piecu...
    Czy byl bys w stanie wylaczyc u siebie ogrzewanie na zime w protescie? Lub
    daj temu gospodarzowi np. gaz, zasponsoruj mu! Pokaz, ze ekologiem nie
    jestes tylko z nazwy bo to cool.
    Prosze, idz do swojego posla niech zaproponuje ustawe, by producent opon czy
    butow byl odpowiedzialny za ich utylizacje i to za darmo.
    Widzisz, ja nie produkuje samochodu, opon... Jestem obiema rekami za
    elektorwniami wodnymi czy nuklearnymi, tylko wiedzisz, nikomu sie to nie
    oplaca.
    Uderzasz na gospodarza palacego opnoy ale nie przeszkadza ci
    elektorkoksownia czy inna fabryka produkujaca opony. Zlikwidujesz takowa?
    Nie!
    A co do wykalaczki z jednego dzewa - mozesz to przyblizyc, bo naprawde
    pierwsze slysze o czyms takim...

    > koniecznie MUSZĄ osiedlać się na terenach zalewowych, bo ziemia tania,

    Zgadza sie.
    Widzisz, taki panuje na ziemi sustem od stuleci, ze ziemia do kogos nalezy -
    dlaczego? Nie wiem, bo niby dlaczego nie moge sie wybudowac w miejscu "A"
    skoro tej ziemi nikt tam sobie nie naruchal a ja nie jestem przybyszem z
    marsa - wiec dlaczego mam za nia placic i komu - a ten ktos skad ma ta
    ziemie?
    I tak dalej i tak dalej i wychodzi na to, ze tam wlasnie jest najtaniej, jak
    nie ma wiecej pieniedzy to co mam mieszkac pod mostem bo zaby sie przeniosa
    gdzie indziej?

    > widok malowniczy, a ostatnia powódź była 10 lat temu, więc "pewnie już
    > nie będzie". A jak masz ochotę na steki, to specjalnie szukasz gatunku
    > zagrożonego?

    Na steki kupuje mieso w sklepie, nie poluje, bo brzydze sie zabijaniem, choc
    mam doskonale swiadomosc skad steki sie biora.
    Najwiecej ochoty na "zagrozone" steki mja ci co ich na to stac - prawda?