  • Data: 2010-09-27 13:02:59
    Temat: Re: Paranoja
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A czy ja gdzieś pisałem o całkowitym porzuceniu technologii?

    Ale technologi wspolczesna to przeciwienstwo do ekologi.
    Czyli lubisz zabawki ale nie chcesz slyszec jak zostaly wyprodukowane?
    aha...
    No tak typowe... kotlecik tez jest ladnie zrobiony w laboratorium a nie
    pochodzi od zarznietej z zimna krwia swini...

    > I różnego rodzaju ekolodzy także zajmują się zbieraniem porozrzucanych
    > śmieci.

    Jakos nie kojarze akcji ekologow zbierajacych smieci w lesie, natomoast
    wiszacych na dzewach czy przykutych do budy psa owszem:))
    Wezcie sie ekolodzui i zrubcie akcje ogoilnopolska czyszczenia lasu od razu
    ludzie zaczna was lubiec:)

    > Chociaż ja osobiście wolałbym dopaść takiego sku*.*la, co je tam
    > wyrzucił (pewnie ciebie lub jakiegoś twojego kolesia, co to się
    > usprawiedliwiacie brakiem pieniędzy na utylizację) i zmusić go, żeby to
    > wszystko zeżarł.

    A moze bys mu pomogl i np zakupil mu piec ekologiczny? Nie?
    Wolisz w nmorde lac bo tak jest po katolicku i ekologicznie?

    > Braku czego?

    Srodkow misu oi malym rozumku

    > Brednie. Ludzie palą śmieci w piecach bo nie chce im się inaczej
    > pozbywać śmieci. Opałem są one kiepskim. Spalanie ich ma sens dopiero w
    > specjalnych, wysokotemperaturowych spalarniach śmieci ze specjalnymi
    > filtrami.

    Sam jestes jedna wielka bredia. Zaplac mu za wywoz smieci skoro chcesz dbac
    op ekologie - zrozum zacznij wreszcie byc odpowiedzialny za to, ze taki
    chcesz byc ekologiczny, samo pierdolenie o palonych oponach i laniu w morde
    czy kazaniu tego jesc nie robi z ciebie inteligenta!
    Wez zluzcie sie z kolegami ekologami i zamiast wisiec na drzewach i
    przykuwac sie do psich bud kupcie taka utylizacje dla jednej wioski... no -
    nie?

    > ROTFL
    >
    > Ale z ciebie tępy debilek. Nie mieszkam w bloku - mieszkam we własnym
    > domu, a jak się buduje z głową to i ogrzewanie nie wychodzi drogo.

    A czym ogrzewasz?:))) ekologicznie? Palisz wegiel, koks, moze trociny albo
    gaz?
    Poza tym maly rozumku, ty jestes jeden... rozumiesz? A ludzi mieszkajacych w
    blokach sa tysiace jak nie dziesiatki tysiecy i sa oigrzewani przez
    elektrocieplownie.
    Dotarlo maly rozumku - ze nie zawsze mowa o tobie, gwiazdo ty najajsniejsza?
    Umiesz czytac i rozumiec co czytasz czy jak ekolodzy potrafisz tylko wisiec
    na dzewie?

    > Niestety kretyn tobie podobny w okolicy palił śmieci w piecu... ale
    > kilka osób z okolicy poważnie z nim, ahem, porozmawiało i jest już
    > grzeczny ;->

    Spalil widac wszystkie i ma penie niezla ucieche z ciebie.

    > No właśnie, osoby takie jak ty potrafią tylko rękę wyciągać po jałmużnę.
    > A samodzielnie pomyśleć nie potrafią.

    A ty dales cos na ekologie czy tylko w morde chcesz lac?
    Zrobiles cos ekologicznego poza widszeniem na dzewie lub przypinaniem sie do
    psiej budy?
    No wymien te swoje osiagniecia ekologiczne, chcesz by wszyscy rezygnowali z
    zycia bo ty chcesz ekologi?
    Teraz juz wiem dlaczego ekolog w polsce kojarzy sie z misiem o malym
    rozumku:)))

    > O, i znowu darmo... Obiboki, takie jak ty, zawsze by chciały wszystko
    > darmo, żeby wszystko się robiło samo za nich - z myśleniem włącznie.

    Wiec wyjasnij dlaczego maja za to placi oni a nie ty!? To ty chcesz ekologi
    nie oni...

    > [ciach]

    > Współczesne elektrownie i ciepłownie mają filtry.

    buhahahaha - no mowie, ze masz maly rozumek:))
    filtry czy raczej dobre konta w banku?:)))
    filtry heheheheheh sam jestes filter....

    > Winni nie są producenci opon, tylko tobie podobni debile, którzy nie
    > potrafią ich oddać do utylizacji, bo to dla nich za wielki wysiłek
    > umysłowy i fizyczny.

    Wiec raz jeszcze ci napisze - zrob to za nich skoro chcesz byc ekologiem,
    pokaz im jak to sie robi - rozumiesz!
    Nie czekaj az oni cos zrobia tylko TY SAM COS ZRUB EKOLOGICZNEGO! zacznij
    byc DOROSLY!

    > Jest to przerysowana ilustracja głupoty tobie podobnych - nie są w
    > stanie pomyśleć, jak optymalnie wykorzystywać zasoby naturalne, więc w
    > rezultacie straszliwie tę naturę dewastują.

    No to dasz ten przyklad z dzewem na wykalaczke?
    Aha... to taka ilustracja, to moze z tymi oponami tez ilustracja i z
    terenami zalewowymi... moze wy ekoloddzy macie same ilustracjie i moze pora
    zejsc na ziemie? he?

    > Podpowiedź: ziemia to też zasób naturalny. I jak by się go z głową
    > wykorzystywało, to nie potrzeba by wywalać społecznych pieniędzy na wały.

    Wiec wez i pokaz, zrob cos! Pokaz jaki jest boss i co potrafisz a nie
    wygaduj glupoty w internecie i nie wieszaj sie na dzewie... a bude zostaw
    psu on ci nic nie winien:)

    > [ciach]

    > OK, powiedzmy że potrzebuję samochodu i nie mam nań pieniędzy - przy
    > twoim podejściu (brak pieniędzy usprawiedliwia wszystko) nie miałbyś mi
    > za złe, jakbym ci ukradł twój? (zakładając, że masz prawdziwy samochód,
    > bo do ciebie pasowałby raczej mały samochodzik wielkości pudełka zapałek
    > "made in China")

    A czy ja ci cos chce ukrasc idioto!? Wez ty sie walij czyms w ten glupi leb
    moze sie poustawia wszystko od nowa...
    Debiulu - kradniesz mi powietrze, zatruwasz swoimi debilnymi wypocinami,
    jestes zanieczyszczeniem internetu - dotarlo baranie.
    Samochod jak bys nie wiedzial jest przeciwenstwem do ekologi - dlaczego wiec
    chcesz uzywac cos co jest niekologiczne i robi wiecej zlego niz spalenie
    opony! Nie nauczyli tego na wiecu? Policz ile samochod produkuje trucizn, i
    co sie z nim dzieje po zlomowaniu. I ty sie masz za ekologa...
    To tak jak bys byl zlodziejem ale sie tlumaczyl, ze kradniesz tylko dla
    swojego dobra a nie dla innych...
    Tobnie samochdem wolno truc srodowisko, komus spalic smieci nie... Masz
    jakis chyba problem z rozdwojeniem jazni lub ustaleniem wspolnej wersji
    ekologu z bozej laski.

    > Hipokryta.

    Ja? to ty jezdzisz samochodem ktory zatrowa srodowisko a wrzeszczysz o
    ekologi!
    Pomysl ja teraz wygladasz? Jak debil.

    > I znowu kasa jest dla ciebie usprawiedliwieniem na wszystko.

    Naturalnie, bo caly swiat opiera sie o kase - misu o malym rozumku, moze
    kiedys dorosniesz do tego.