  • Data: 2010-09-27 13:24:41
    Temat: Re: Paranoja
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.09.2010 15:02, pmlb pisze:

    > Ale technologi wspolczesna to przeciwienstwo do ekologi.

    Zależy co masz na myśli przez "współczesna". Jeśli tandetne jednorazówki
    - zgoda. Ale to wynik głupoty i pazerności ludzi.

    Twierdząc, że _każda_ nowoczesna technologia jest wroga środowisku
    naturalnemu - bredzisz.

    > Czyli lubisz zabawki ale nie chcesz slyszec jak zostaly wyprodukowane?
    > aha...

    Wręcz przeciwnie. To twoje podejście.

    > No tak typowe... kotlecik tez jest ladnie zrobiony w laboratorium a nie
    > pochodzi od zarznietej z zimna krwia swini...

    Pomijając taki detal, że nie jadam mięsa - bredzisz.

    > Jakos nie kojarze akcji ekologow zbierajacych smieci w lesie, natomoast
    > wiszacych na dzewach czy przykutych do budy psa owszem:))
    > Wezcie sie ekolodzui i zrubcie akcje ogoilnopolska czyszczenia lasu od
    > razu ludzie zaczna was lubiec:)

    Jesteś zatem ślepy i głuchy. Selektywnie.

    I generalnie: *plonk*

    Jesteś małym, tępym, parszywym szczylkiem, śmieciem wymagającym
    utylizacji - i tak zostaniesz potraktowany.