    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Państwo prawa
    Date: Sat, 21 May 2022 13:15:02 +0200

    > Masz zatem jakieś szczególne moce.

    Najwyraźniej.

    > Ja jestem na przeglądarce zalogowany
    > do FaceBook,

    To się wyloguj.

    > a wyświetla mi komunikat "Te materiały nie sa dostępne
    > (...)".

    Może fejs ci to blokuje, bo kiedyś gdzieś tam kliknąłeś żeby nie
    pokazywał ci treści danego typu i już tego nie pamiętasz, a ich
    algorytmy zakwalifikowały ten tekst właśnie do takiego typu, którego
    sobie nie życzysz oglądać.

    > Podejrzewam, że podlinkowałeś materiał, który ktoś Tobie, albo
    > jakiejś ograniczonej grupie osób udostępnił.

    Nie.

    > Przynajmniej teraz to tak
    > wygląda, bo wcześniej nie próbowałem tego czytać, więc nie wiem.

    Przed chwilą sprawdziłem w przeglądarce, w której nigdy się do fejsa nie
    logowałem, link działa jak najbardziej bez logowania, dodatkowo
    przeglądarka uruchamiania w trybie prywatnym, czyli z wyczyszczonymi
    wszelkimi ciasteczkami, historią stron itp.

    Pokazuje się okno fejsa z akceptacją ciasteczek, jak na każdej innej
    witrynie, potem na dole masz "zaloguj się lub utwórz nowe konto", które
    możesz olać, a powyżej normalny dostęp do treści. Z przewijaniem tekstu
    kółkiem myszy włącznie jeżeli cały tekst nie mieści ci się na ekranie.

    Może klikasz tyko w:
    https://www.facebook.com/janek.mencwel/posts/
    Tu faktycznie jest komunikat, że strona niedostępna.

    Zamiast:
    https://www.facebook.com/janek.mencwel/posts/pfbid03
    67Lsu1Jowzpz5bvZbia11A8PcjkUCCfeVYQB2VYtrn94ufVW8Bgy
    QcfJdSahbJy9l

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr