  • 1. Data: 2022-05-20 14:47:52
    Temat: Państwo prawa
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    https://www.facebook.com/janek.mencwel/posts/pfbid03
    67Lsu1Jowzpz5bvZbia11A8PcjkUCCfeVYQB2VYtrn94ufVW8Bgy
    QcfJdSahbJy9l

    "Opowiem wam historię, właściwie to nic takiego. O jednej nagonce, a
    może małej nagoneczce, która mnie spotkała i na szczęście dobrze się
    skończyła - bo mamy jeszcze w kraju wolne sądy. Ale warto wiedzieć, jak
    działa państwo PiS i jego skorumpowany aparat."
    (...)
    "Ostatecznie sprawa została przez policję skierowana do sądu z
    absurdalnymi zarzutami ,,zajęcia pasa drogowego" (jak widać nic
    mocniejszego nie byli w stanie wymyślić). Wczoraj dowiedziałem się, że
    sąd umorzył z miejsca postępowanie nie wzywając nas nawet na rozprawę
    ?Mimo to efekt jest taki, ze regularnie czytam o sobie komentarze, że
    jestem poszukiwany, mam kłopoty z prawem a nawet że jestem przestępcą.
    Tą nagonkę rozpętali politycy PiS przy udziale służb i opłacanej przez
    nich szczujni. Na szczęście wolny sąd ostatecznie rozwiał te wątpliwości.

    Ja oczywiście sobie z tym poradziłem. Stoi za mną całe stowarzyszenie,
    mam super wsparcie prawne adwokatki Beata Siemieniako. Ale kto inny,
    mniej doświadczony, mieszkający w mniejszym mieście, mógłby się załamać
    i wycofać.

    Taki system budują w Polsce politycy PiS i podległe im służby. A wolne
    sądy i państwo prawa to ostatnie, co nam zostaje."

    Także ten...
    Samo się komentuje.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2022-05-20 15:41:43
    Temat: Re: Państwo prawa
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 May 2022 14:47:52 +0200, Kviat wrote:
> [...]
    > skończyła - bo mamy jeszcze w kraju wolne sądy. Ale warto wiedzieć, jak
    > działa państwo PiS i jego skorumpowany aparat."

    Ale ale
    "Z naszych badań wyszło, że kierowcy drastycznie i nagminnie łamią
    przepisy a policja nic z tym nie robi. W normalnym kraju władza
    potraktowała by to jako impuls do zmian. "

    Skoro nagminnie, to znaczy, ze obywatele życzą sobie szybciej jezdzic
    :-)

    A jakby zostali ukarani mandatami i punktami, to pewnie zyczyliby
    sobie, aby ktos morde obił aktywiscie :-)

> [...]
    >
    > Taki system budują w Polsce politycy PiS i podległe im służby. A wolne
    > sądy i państwo prawa to ostatnie, co nam zostaje."

    Ale ale ... czy obywatel moze w naszym kraju stawiac na chodniku
    urzadzenie i mierzyc predkosc?

    Patrz np temat "kamera samochodowa w Austrii".
    I nie tylko samochodowa.

    J.

  • 3. Data: 2022-05-20 19:18:36
    Od: Jureq <j...@n...no>

    W dniu Fri, 20 May 2022 14:47:52 +0200, użytkownik Kviat napisał:

    > https://www.facebook.com/janek.mencwel/posts/
    pfbid0367Lsu1Jowzpz5bvZbia11A8PcjkUCCfeVYQB2VYtrn94u
    fVW8BgyQcfJdSahbJy9l

    Po jakiego diabła dajesz linki, których nie da się przeczytać bez
    logowania do jakiejś śmieciowej strony.

  • 4. Data: 2022-05-21 09:42:27
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 20.05.2022 o 19:18, Jureq pisze:

    > pfbid0367Lsu1Jowzpz5bvZbia11A8PcjkUCCfeVYQB2VYtrn94u
    fVW8BgyQcfJdSahbJy9l

    > Po jakiego diabła dajesz linki, których nie da się przeczytać bez
    > logowania do jakiejś śmieciowej strony.

    Po jakiego diabła piszesz, że nie da się przeczytać bez logowania, skoro
    można przeczytać bez logowania?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2022-05-21 12:17:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.05.2022 o 09:42, Kviat pisze:

    fVW8BgyQcfJdSahbJy9l
    > Po jakiego diabła piszesz, że nie da się przeczytać bez logowania, skoro
    > można przeczytać bez logowania?

    Masz zatem jakieś szczególne moce. Ja jestem na przeglądarce zalogowany
    do FaceBook, a wyświetla mi komunikat "Te materiały nie sa dostępne
    (...)". Podejrzewam, że podlinkowałeś materiał, który ktoś Tobie, albo
    jakiejś ograniczonej grupie osób udostępnił. Przynajmniej teraz to tak
    wygląda, bo wcześniej nie próbowałem tego czytać, więc nie wiem.

    --
    Robert Tomasik

  • 6. Data: 2022-05-21 13:15:02
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Masz zatem jakieś szczególne moce.

    Najwyraźniej.

    > Ja jestem na przeglądarce zalogowany
    > do FaceBook,

    To się wyloguj.

    > a wyświetla mi komunikat "Te materiały nie sa dostępne
    > (...)".

    Może fejs ci to blokuje, bo kiedyś gdzieś tam kliknąłeś żeby nie
    pokazywał ci treści danego typu i już tego nie pamiętasz, a ich
    algorytmy zakwalifikowały ten tekst właśnie do takiego typu, którego
    sobie nie życzysz oglądać.

    > Podejrzewam, że podlinkowałeś materiał, który ktoś Tobie, albo
    > jakiejś ograniczonej grupie osób udostępnił.

    Nie.

    > Przynajmniej teraz to tak
    > wygląda, bo wcześniej nie próbowałem tego czytać, więc nie wiem.

    Przed chwilą sprawdziłem w przeglądarce, w której nigdy się do fejsa nie
    logowałem, link działa jak najbardziej bez logowania, dodatkowo
    przeglądarka uruchamiania w trybie prywatnym, czyli z wyczyszczonymi
    wszelkimi ciasteczkami, historią stron itp.

    Pokazuje się okno fejsa z akceptacją ciasteczek, jak na każdej innej
    witrynie, potem na dole masz "zaloguj się lub utwórz nowe konto", które
    możesz olać, a powyżej normalny dostęp do treści. Z przewijaniem tekstu
    kółkiem myszy włącznie jeżeli cały tekst nie mieści ci się na ekranie.

    Może klikasz tyko w:
    https://www.facebook.com/janek.mencwel/posts/
    Tu faktycznie jest komunikat, że strona niedostępna.

    Zamiast:
    https://www.facebook.com/janek.mencwel/posts/pfbid03
    67Lsu1Jowzpz5bvZbia11A8PcjkUCCfeVYQB2VYtrn94ufVW8Bgy
    QcfJdSahbJy9l

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 7. Data: 2022-05-21 13:24:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.05.2022 o 13:15, Kviat pisze:

> [...]
    > pokazywał ci treści danego typu i już tego nie pamiętasz, a ich
    > algorytmy zakwalifikowały ten tekst właśnie do takiego typu, którego

    Być może, ale wygląda na to, że nie tylko mnie.

    --
    Robert Tomasik

  • 8. Data: 2022-05-21 13:37:46
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Być może, ale wygląda na to, że nie tylko mnie.

    To nie moja wina. Ani tego linka.
    Więc wystarczy "wyjść" z fejsa i fejs przestanie ci blokować, więc każdy
    może to przeczytać nawet nie mając konta na fejsie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 9. Data: 2022-05-23 07:39:36
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 21.05.2022 o 13:24, Robert Tomasik napisał:

    > Być może, ale wygląda na to, że nie tylko mnie.

    Sprawdziłem link Kwiecistego i działa - nie mam konta na fb, więc chyba
    rzeczywiście, gdzieś ucięło Wam linka, albo coś...

    --
    http://zrzeda.pl