    From: Marcin Debowski <a...@n...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Palenie w miejscu pracy
    Date: Thu, 7 Nov 2002 17:30:37 +0800

    In article <aqdaak$5l9$1@news2.tpi.pl>, Natalia Slowik - www.beep.pl wrote:
    > Użytkownik "Echo" <9...@w...pl> napisał w wiadomości
    > intensywnie
    > Jak dobrze pamietam nei istnieja regulacje dotyczace palenia papierosow,

    Oj oj oj, a juz dla złużby zdrowia to OJ w ogóle:

    Dz.U. Nr.10, poz.55 z 30.01.1996

    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/tyt0823.html
    Art. 5. 1. Zabrania si palenia wyrobów tytoniowych poza pomieszczeniami
    wyodrbnionymi i odpowiednio przystosowanymi:
    1) w zakadach opieki zdrowotnej, z zastrzeeniem ust. 2,
    2) w szkoach i placówkach owiatowo-wychowawczych,
    3) w pomieszczeniach zakadów pracy oraz innych obiektów uytecznoci
    publicznej, a w maych, jednoizbowych lokalach gastronomicznych - poza
    wyranie wyodrbnionymi miejscami.

    --
    Marcin