    From: "W.W." <S...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Palenie papierosów na ulicy
    Date: Thu, 07 Oct 2004 12:14:15 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@pa109.witkowo.sdi.tpnet.pl

    Użytkownik Stasio Podróżnik napisał:

    > Jak dla mnie dobre zachowanie polucjanta i tyle ...
    > MOŻNABYŁO MANDATU NIE PRZYJĄĆ I IŚĆ DO GRODZKIEGO ... Jeśli coś

    Nie jestem tym zainteresowany ani żadną stroną w tym zdarzeniu. Chodzi
    mi jedynie o wystawienie mandatu za palenie papierosów przez TEGO
    policjanta. Bo znane są przypadki, gdy Ci policjanci nie są w stanie
    wylegitymować potencjanego złodzieja ani zatrzymać lokalnego pirata
    drogowego a jedynie wykazują się nakładaniem mandatów na młodzież
    szkolną, gdzie wystarczyłoby spisać dane i ukarać upomnieniem lub
    powiadomieniem szkoły, rodziców.
    Moje pytanie brzmi: Czy można wystawić mandat za palenie papierosów na
    ulicy. Nie wnikajmy czy to jest zdrowe czy nie, czy zaśmiecali ulicę czy
    nie itp.
    Pozdrawiam
    W.W.