  • Data: 2004-10-07 09:48:35
    Temat: Re: Palenie papierosów na ulicy
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik W.W. napisał:

    > Dzisiaj może będę wiedział co jest napisane na mandacie. Ale pozostaje
    > fakt: wysiada policjant z samochody i wlepia mandat za palenie
    > papierosów na ulicy. Przy takim podejściu policjanta to następnym jego
    > ruchem będzie, że wlepi mandat zezowatemu za to, że mu krzywo z oczu
    > patrzy. A dalej to już nie będzie pytał tylko bił pałą po plecach.

    Niech się smarkacze cieszą , że nie zostali rozstrzelani ... boże ..
    dostali mandaciki po 50 PLN i płacz i zgrzytanie zębów ... A pod
    szkołą pewnie macie piękną popielniczkę, która zapewne nie dość , że
    pełna (w około na chodniku pusto) to jeszcze ma wyznaczonego uczniaka
    do opróżniania regularnego ... tak ?

    Jak dla mnie dobre zachowanie polucjanta i tyle ...
    MOŻNABYŁO MANDATU NIE PRZYJĄĆ I IŚĆ DO GRODZKIEGO ... Jeśli coś
    robiliście (ja zakładam, że idzie o zaśmiecanie) to mandat się należy
    ... Jeśli tego nie robiliście - mandatów nie trzebabyło przyjmować,
    sprawy byłyby w grodzkim ... 1 polucjant przeciwko 10 osobom ... słabe
    siły ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900