  • Data: 2004-10-08 10:09:56
    Temat: Re: Palenie papierosów na ulicy
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <ck47pf$2ij$1@atlantis.news.tpi.pl>, CR wrote:

    > tak z ciekawosci do przykladu matki z dzieckiem [malym] w przedziale
    > to co zrobic?
    > zapalic??? czy wyjsc na zewnatrz przedzialu???

    Najlpiej nie palić, a jeśli się nie da, to palić tam, gdzie wolno, a
    nie tam gdzie akurat nie wolno. To chyba jasne, no nie?

    > chyba jest jednoznaczne w tych przypadkach

    Co jest jednoznaczne?

    > a kultura- czy naprawde w parku nie mozna zapalic?

    Tu nie chodzi o to 'gdzie', tu chodzi o to czy przy okazji komuś się
    zmrodzi i kogoś się truje.

    > godzin]
    > w inrerach euro itp sa przedzialy, w lokalnych (zwyklych) czasem nie ma...
    > a na pytanie czy sa wydzielone miejsca do palenia w pociagu SOKista
    > odpowiedzial "nie ma"

    No to sprawa prosta jak drut, skoro nie ma, do nigdzie nie można
    palić.

    > bez komentarza...

    Dlaczego?

    Renata