  • 31. Data: 2004-10-29 13:27:57
    Temat: Re: POZWY O ODSZKODOWANIA - NIEHUMANITARNE WARUNKI W ARESZTACH
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jeszcze raz przeczytaj pierwszego posta.
    > Tym razem Ci zacytuję
    > "Rozpoczynamy akcje skladania pozwow o odszkodowanie od Skarbu Panstwa
    za
    > niehumanitarne warunki bytowe osob osadzonych w aresztach sledczych i
    > zakladach karnych, niezgodne z Europejska Konwencja o Ochronie Praw
    > Czlowieka i Podstawowych Wolnosci."
    >
    > Co dla ciebie znaczy określenie Zakład Karny???

    pierwszy jest wymieniony Areszt sledczy, czy widzisz w tym poscie

    "I po co zaraz tak krzyczeć?
    Akcja jest wielce postępowa - na pewno znajdzie się wielu chętnych,
    by walczyć o termosy dla przestępców - przecież muszą dostawać ciepłe
    papu, bo inaczej zachorują na brzuszek.

    Rzygać mi się chce na takich aktywistów."

    slowo o zakladzie karnym czy uogolnienie?

    Wiem co autor napisal, jednak prawdziwy horror zacyzna sie w areszcie, w
    ktorym zreszta
    co niektorzy kilka lat siedza.

    P.

  • 32. Data: 2004-10-29 13:37:31
    Od: "Robertus" <r...@p...pl>

    > musieli
    > utrzymanie w
    >

    > odpowialaem na
    > "Ja zacznę zbierać podpisy, żeby aresztanci i skazani (...)"
    To trzeba było to napisać a nie pisać, że ktoś myli aresz z więzieniem bo
    nie myli. W poście było wymienione także więzienie (jako zakład karny).

    --
    Robertus

  • 33. Data: 2004-10-29 13:44:17
    Od: "Robertus" <r...@p...pl>

    > --> > pomylil Pan areszt z wiezieniem. (choc do wiezenia tez przerazajaco
    > duzo
    > napisane
    > >

    > dla przedmowcy widac znaczenia to nie ma.

    Nie o to chodzi czy ma to dla mnie znaczenie czy nie, ale różnicę
    zdecydowanie widać. I wkurza mnie jak ktoś chce bronić skazanych więźniów.
    Rozumiał bym tę akcję gdyby wyraźnie dotyczyła tylko niesłusznie
    przetrzymywanych w areszcie, ale o tym nie było pisane.

    --
    Robertus

  • 34. Data: 2004-10-29 13:45:35
    Od: "Robertus" <r...@p...pl>

    > za

    > pierwszy jest wymieniony Areszt sledczy, czy widzisz w tym poscie

    Czyli czytasz tylko do pierszego interesującego cię zwrotu? Jeśli tak
    czytają prokuratorzy i policja to nie dziwię się, że tylu niewinnych siedzi
    w areszcie.

    --
    Robertus

  • 35. Data: 2004-10-29 14:17:13
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > To trzeba było to napisać a nie pisać, że ktoś myli aresz z więzieniem
    bo
    > nie myli. W poście było wymienione także więzienie (jako zakład karny).

    kazdy ktop siedzi w wiezierniu wczesniej siedzial w areszcie, chyba nie
    zaprzeczysz, a te w tych najazdach coniektorych osob
    na autora watku nie bylo wzmianki ze dotycza tylko wiezienia.

    P.

  • 36. Data: 2004-10-29 14:21:47
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Rozumiał bym tę akcję gdyby wyraźnie dotyczyła tylko niesłusznie
    > przetrzymywanych w areszcie, ale o tym nie było pisane.

    kazdy kto trafil do wiezienia wczesniej saiedzial w areszcie.
    Rozumiem ze Cie wkurza ale
    jak sobie wyobrazasz taki podzial, przeciez kazdy kto jest doprowadony do
    aresztu
    jest w zalozeniu "slusznie tam oprzetrzymywany" wiec troche bezsensu bylo
    by
    robic to.
    Areszt to nie wiezienie i powinny byc warunki (i dobra ochrona) nie
    ponizajace czlowieka ktory tam trafia.

    P.

  • 37. Data: 2004-10-29 14:23:01
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Czyli czytasz tylko do pierszego interesującego cię zwrotu? Jeśli tak
    > czytają prokuratorzy i policja to nie dziwię się, że tylu niewinnych
    siedzi
    > w areszcie.

    areszt poprzedza wiezienie chyba jest dosc logiczne.

    P.

  • 38. Data: 2004-10-29 15:45:36
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Johnson wrote:
    > Szkoda niematerialna to krzywda i należy się za nią nie odszkodowanie, tylko
    > zadośćczyenienie. To podstawy prawa cywilnego. Do szkoły.

    To trochę zależy od tego jaki podręcznik otworzysz...

    KG

  • 39. Data: 2004-10-29 15:47:13
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik kam napisał(a) w wiadomości news:cltoec$maa$9@news.onet.pl:

    > To trochę zależy od tego jaki podręcznik otworzysz...
    >
    > KG

    Mój. Szpunar. Szkoła łódzka.

    --
    JOHNSON :)

  • 40. Data: 2004-10-29 15:47:49
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Przemek R. wrote:
    > Sad nie przyzna sie do pomylki, tylko sprawe umorzy z braku dowodow i
    > gowno masz z tego.

    Podaj podstawę prawną umorzenia sprawy przez sąd z braku dowodów.
    Jak miałoby wyglądać przyznanie się do pomyłki?

    KG