  • 11. Data: 2005-09-04 20:29:19
    Temat: Re: -- POMOCNICTWO NIEUMYSLNE ??
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Bungo" <b...@U...pl> napisał w wiadomości
    news:dff99s$p6q$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Wskazcie prosze jakas literature zrodlowa, najlepiej w sieci:-)

    Nejlepszy bedzie jakis komentarz do kodeksu karnego... W sieci niestety nie
    znajdziesz.
    Polecam taki budynek zwany biblioteka...

  • 12. Data: 2005-09-05 16:30:36
    Od: "Bungo" <b...@U...pl>

    Użytkownik "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    nie znajdziesz.
    Polecam taki budynek zwany biblioteka...

    Mam najnowsze komentarze do kk, ale kwestia pomocnictwa przez zaniechanie
    jest omowiona pobieznie bodaj trzy akapity.

    Twoje "polecenie" jest na poziomie przedszkola. Tylko tyle umiesz
    merytorycznie napisac?
    Oczywiscie ze wybiore sie do biblioteki, zwlaszcza ze wytropilem odrebna
    publikacje o pomocnictwie Andrzeja Waska...

    Sadzilem ze na grupie jest jakis zawodowiec... ale Ty do nich raczej nie
    nalezysz

  • 13. Data: 2005-09-05 16:40:15
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    > Twoje "polecenie" jest na poziomie przedszkola. Tylko tyle umiesz
    > merytorycznie napisac?

    Prosiles o wskazanie literatury zrodlowej.
    Wskazalem ci nawet wiecej - podalem gdzie mozesz ja znalesc.

    > Sadzilem ze na grupie jest jakis zawodowiec... ale Ty do nich raczej nie
    > nalezysz

    Kazdy ma jakas opinie. Ale wiekszosci do jej wygloszenia potrzeba oceny
    wiecej niz 2 zdan napisanych przez opiniowanego....