  • 11. Data: 2005-11-03 16:48:14
    Temat: Re: [POCZTA POLSKA] Gdzie podstawa odmowy odmówienia przyjęcia pisma poleconego ? :)
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > A nie sądzisz, że nalezy oficjalnie powiadomić sąd o fakcie, że druga
    > strona nie zamieszkuje pod tym adresem?

    Powiadomiłem. Że nie mieszka, i że nie wiem gdzie przebywa ;)
    I tu jest ten cały problem ... Jako, że sąd zapewne nie dał mi
    wiary ;)

    Sąd kieruje pisma jednak pod ten "wymeldowany" adres, i uważa je
    za doręczony, gdzyż nie podjęto ich w terminie ;)

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 12. Data: 2005-11-03 16:50:24
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Sąd kieruje pisma jednak pod ten "wymeldowany" adres, i uważa je za
    > doręczony, gdzyż nie podjęto ich w terminie ;)

    II ... sytuacja notoryczna, człowiek ów posługuje się regularnie
    dowodem osobistym typu "stary dowód" w którym nie ma wpisu o
    wymeldowaniu, przez co , korespondencja się nasila ;) A ja , jak
    zauważyć można, nie mogę na poczcie zwracać przesyłek z
    adnotacją - Wyprowadził się ...

    No mam prawdziwe perpetum mobile, z dnia na dzień skrzynka
    puchnie coraz bardziej od korespondencji, awiz etc , których
    (korespondencji) otworzyć mi nie wolno ;) (ale to akurat zwykłe,
    to tu nie ma problemu) i awiz ... których zwrócić nie mogę ;)

  • 13. Data: 2005-11-03 17:28:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:dkd5hc$rt3$1@inews.gazeta.pl...
    > No właśnie, że nie ;)
    > Bajer polega na tym, że takie jest życie ;)

    Takie jest życie w wypadku, gdy dłużnik mieszka pod tym adresem. Skoro
    nie mieszka, to upada domniemanie, ze jest właścicielem znajdujących
    się tam przedmiotów. Inaczej, to komornik mógł by przyjść równie
    dobrze do mnie z tym tytułem wykonawczym i żądać udowodnienia, że mój
    telewizor nie należy do Twojego dłużnika.

  • 14. Data: 2005-11-03 19:31:14
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    > Dodatkowe info : Panienka twierdzi, że nie ma możliwości dokonania zwrotu
    > poleconej przesyłki z adnotacją adresat wyprowadził się, a jeśli ktoś to
    > robi, to jest to jego prywatna twórczość.

    To dlaczego sądy uznają taką prywatną twórczość na zwrotce za nieskuteczne
    doręczenie?

  • 15. Data: 2005-11-03 20:05:40
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Człowiek nie mieszka, nie pobiera korespondencji, nie jest zameldowany a
    > panienka i tak wszelkie przesyłki trzyma do czasu by dokonać zwrot "nie
    > podjęto w terminie" , drażniąc mnie awizami.

    Byc moze z powodu cichego ukladu z nadawca, na podstawie ktorego bedzie mogl
    on mowic o "prawidlowym doreczeniu".

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 16. Data: 2005-11-03 20:23:04
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Tiger napisał(a):
    > Byc moze z powodu cichego ukladu z nadawca, na podstawie ktorego bedzie mogl
    > on mowic o "prawidlowym doreczeniu".

    O tym to ja wiem na 100 % ;) Znają się ... ale z której strony
    to ugryźć. Regulamin poczty milczy, ustawa tysz ...

  • 17. Data: 2005-11-03 20:24:09
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    PAVEL napisał(a):
    > To dlaczego sądy uznają taką prywatną twórczość na zwrotce za nieskuteczne
    > doręczenie?

    "
    - Ja!
    - Pan ???
    - To JA się pytam !!!
    "

    KPW ? :)

  • 18. Data: 2005-11-03 20:50:13
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    > - Ja!
    > - Pan ???
    > - To JA się pytam !!!

    > KPW ? :)

    Nie, KPC jak już, nie wyczuwasz ironii?

  • 19. Data: 2005-11-03 21:01:18
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    Poza tym poczytaj rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości w sprawie
    szczegółowego trybu doręczania pism sądowych przez pocztę

  • 20. Data: 2005-11-03 23:01:44
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    PAVEL napisał(a):
    > Poza tym poczytaj rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości w sprawie
    > szczegółowego trybu doręczania pism sądowych przez pocztę

    Przeczytałem ... i dalej nic.