  • 21. Data: 2005-11-04 07:08:49
    Temat: Re: [POCZTA POLSKA] Gdzie podstawa odmowy odmówienia przyjęcia pisma poleconego ? :)
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > O tym to ja wiem na 100 % ;) Znają się ... ale z której strony to ugryźć.
    > Regulamin poczty milczy, ustawa tysz ...

    Mysle, ze jest to zamierzone dzialanie w celu popelnienia przestepstwa.
    Tylko jakim przestepstwem jest naruszenie prawidlowosci dokumentacji w
    postepowaniu sadowym - czy istnieje cos takiego, jak kara za zmowe w celu
    zatajania faktu nieprawidlowego doreczania zawiadomien... no i przede
    wszystkim - czy warto chronic tylek osoby, ktora (jak relacjonujesz)
    wykonuje coraz to nowe numery - tego juz nie wiem :-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 22. Data: 2005-11-04 16:07:14
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:dke4nq$ptj$1@inews.gazeta.pl...

    > Przeczytałem ... i dalej nic.

    No to jak nic z tego nie rozumiesz to daj sobie spokój, bo prościej się nie
    da

  • 23. Data: 2005-11-04 16:14:29
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    PAVEL napisał(a):

    > No to jak nic z tego nie rozumiesz to daj sobie spokój, bo prościej się nie
    > da

    Ty zrób to samo z Tym wątkiem od początku ... co ma
    rozporządzenie do pisma poleconego z banku np ?

    I do ew. odmowy odesłania jakiejkolwiek przesyłki poleconej z
    adnotacją, że człowiek się wyprowadził bez podania nowego adresu
    ???? Odpowiedz .. .czekam ...

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 24. Data: 2005-11-04 17:09:40
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    > Ty zrób to samo z Tym wątkiem od początku ... co ma rozporządzenie do
    > pisma poleconego z banku np ?

    Z sądu przychodzą wezwania na mnie i na mojego przeciwnika.<<<<<<<<

    No chyba ma to, że to nie było z banku

    > I do ew. odmowy odesłania jakiejkolwiek przesyłki poleconej z adnotacją,
    > że człowiek się wyprowadził bez podania nowego adresu ???? Odpowiedz ..
    > .czekam ...

    Odpowiedź jest prosta, baba na poczcie tych przepisów nie zna, idź do
    kierownika urzędu pocztowego, to ją zdyscyplinuje

  • 25. Data: 2005-11-04 18:18:35
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    PAVEL napisał(a):

    > Z sądu przychodzą wezwania na mnie i na mojego przeciwnika.<<<<<<<<
    > No chyba ma to, że to nie było z banku

    Rozumiem, że w tej sytuacji czujesz potrzebę bym ja zacyował
    zdanie w którym mówię o korespondencji nie wspominając o tym, że
    jest to korespondencja z sądu. Motyw sądu jest motywem
    dodatkowym. Patrz pierwszy post.

    > Odpowiedź jest prosta, baba na poczcie tych przepisów nie zna, idź do
    > kierownika urzędu pocztowego, to ją zdyscyplinuje

    Nie zareagowało ... nie pieniłbym się inaczej.