  • 1. Data: 2005-11-03 12:42:34
    Temat: [POCZTA POLSKA] Gdzie podstawa odmowy odmówienia przyjęcia pisma poleconego ? :)
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Ot taki przykład z życia wzięty.

    Panienka w jednym z urzędów pocztowych zaczyna mnie mocno drażnić.

    Procesuję się z osobą, którą sam ze swojego adresu wymeldowałem.
    Z sądu przychodzą wezwania na mnie i na mojego przeciwnika.

    Przychodzę na pocztę z awizo moim, pobieram przesyłkę, daję
    awizo przeciwnika i żądam zwrotu przesyłki z adnotacją -
    Wyprowadził się bez podania adresu, wymeldowany ... cokolwiek.

    Mam na to papier w postaci WSA, że wymeldowanie jest jak
    najbardziej.

    Panienka ma to gdzieś ... zresztą ja ją też tam mam , bo
    wielokroć odbywaliśmy romantyczne rozmowy na ten temat.

    Ostatnio wziąłem się na "sposó" i napisałem na komputerku
    oświadczenie w postaci:

    Ja niżej podpisana działając w imieniu i na rzecz odmawiam
    możliwości zwróćenia przesyłki przez zawodnika XXX legit sie
    dowodem osobistym YYY kierowanej do XXX . TU pada jeszcze
    "zależność pokrewieństwa" jakie wobec siebie mamy ... i gra
    gitara .. Panienka z nieukrywaną radością stempluje, podpisuje i
    sygnuje jak tylko może.

    Siadam do reg. poczty polskiej - kurde, nie ma nic w temacie.
    Usawka też nic nie mówi.

    Nie mam możliwości zablokowania jakoś mojego adresu dla poczty
    polskiej by nie mogła kierować do mnie przesyłek ??? Wszystkie
    będą niepobrane w terminie, a co za tym idzie w niektórych syt
    uważane za doręczone ... I tai nie daj bóg zły komornik wparuje
    do domu z jakąś egzekucją ... bo w końcu doręczono wezwanie i
    można było zapłacić na czas.

    Co począć by poczta się odwaliła ?

    Dodatkowe info : Panienka twierdzi, że nie ma możliwości
    dokonania zwrotu poleconej przesyłki z adnotacją adresat
    wyprowadził się, a jeśli ktoś to robi, to jest to jego prywatna
    twórczość.

    Mail wysłany do dyr. okręgowej nie odniósł skutku, pozostaje
    normalna forma pisemna ... nie daj bóg dostanę zwrot, że adresat
    się wyprowadził;)

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 2. Data: 2005-11-03 13:45:36
    Od: "M" <t...@c...onet.pl>

> [...]
    > uważane za doręczone ... I tai nie daj bóg zły komornik wparuje
    > do domu z jakąś egzekucją ... bo w końcu doręczono wezwanie i

    hm... no chyba jednak nie... egzekucje przeprowadza sie z majatku dluznika, ew.
    z majatku wspolnego z malzonkiem. Wiec poki poczta nie jest na Ciebie to - wedle
    mnie - nie ma sie czym denerwowac (oprocz uciazliwosci zwiazanych of course z
    zapchana skrzynka) i olac sprawe.

  • 3. Data: 2005-11-03 14:01:06
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    M napisał(a):

    > hm... no chyba jednak nie... egzekucje przeprowadza sie z majatku dluznika, ew.

    Udowodnij, że to jest twoje a nie dłużnika ... ot i problem.

    > z majatku wspolnego z malzonkiem. Wiec poki poczta nie jest na Ciebie to - wedle
    > mnie - nie ma sie czym denerwowac (oprocz uciazliwosci zwiazanych of course z
    > zapchana skrzynka) i olac sprawe.

    No a ta skrzynka mnie właśnie drażni, bo zapycha się coraz
    bardziej ...

  • 4. Data: 2005-11-03 14:02:46
    Od: "M" <t...@c...onet.pl>

    > Udowodnij, że to jest twoje a nie dłużnika ... ot i problem.

    Bajer polega - zdaje sie - na tym, ze to ONI (wierzyciel / komornik) bedzie Ci
    musial udowodnic ze to nie Twoje lecz dluznika - onus probandi.

  • 5. Data: 2005-11-03 14:09:13
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    M napisał(a):

    > Bajer polega - zdaje sie - na tym, ze to ONI (wierzyciel / komornik) bedzie Ci
    > musial udowodnic ze to nie Twoje lecz dluznika - onus probandi.

    No właśnie, że nie ;)
    Bajer polega na tym, że takie jest życie ;)

  • 6. Data: 2005-11-03 14:12:06
    Od: "M" <t...@c...onet.pl>

    > No właśnie, że nie ;)
    > Bajer polega na tym, że takie jest życie ;)

    No wlasnie ze tak, ale niech Ci bedzie - jestem sobie w sumie w stanie wyobrazic
    w tym kraju sytuacje, w ktorej rzeczywiscie nikt o nic nie pyta tylko laduje naa
    pake. I choc sa srodki prawne sluzace obronie w takich przypadkach - to wierze
    ze zabawa w ich stosowanie moze byc... hm... uciazliwa. Bo i w koncu z jakiego
    tytulu sie tak szarpac.

    Moze w takim razie sprobowac zablokowac korespondencje sadowa przez sad wlasnie?
    W toczacej sie sprawie zglosic zmiane adresu na nieznany. Kto wie, kto wie....
    niezbadana jest kolej rzeczy...

    :-)

  • 7. Data: 2005-11-03 14:22:44
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    M napisał(a):

    > Moze w takim razie sprobowac zablokowac korespondencje sadowa przez sad wlasnie?
    > W toczacej sie sprawie zglosic zmiane adresu na nieznany. Kto wie, kto wie....
    > niezbadana jest kolej rzeczy...

    Skąd będziesz wiedział jak zgłosić, jak sądówki nie możesz
    odebrać ;) Patrz ustawa pocztowa ;)

    I wracając do sedna, komornik to nic ... co zrobić z pocztą ?

    --
    []=******=[] http://skocz.pl/STOK-NARTY/ Już wkrótce na NARTY !!!

  • 8. Data: 2005-11-03 16:16:00
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Stasio Podróżnik napisał(a):
    > Dodatkowe info : Panienka twierdzi, że nie ma możliwości dokonania
    > zwrotu poleconej przesyłki z adnotacją adresat wyprowadził się, a jeśli
    > ktoś to robi, to jest to jego prywatna twórczość.

    A odpowiedziała na pytanie co napisze, gdy rzeczywiście się wyprowadzi?

    KG

  • 9. Data: 2005-11-03 16:19:54
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    kam napisał(a):

    > A odpowiedziała na pytanie co napisze, gdy rzeczywiście się wyprowadzi?

    Przykro mi, ale nie zrozumiałem pytania. Może ja zagmatwałem:

    Człowiek nie mieszka, nie pobiera korespondencji, nie jest
    zameldowany a panienka i tak wszelkie przesyłki trzyma do czasu
    by dokonać zwrot "nie podjęto w terminie" , drażniąc mnie awizami.

  • 10. Data: 2005-11-03 16:40:40
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Procesuję się z osobą, którą sam ze swojego adresu wymeldowałem.
    > Z sądu przychodzą wezwania na mnie i na mojego przeciwnika.

    A nie sądzisz, że nalezy oficjalnie powiadomić sąd o fakcie, że druga
    strona nie zamieszkuje pod tym adresem?

    M.