  • Data: 2004-03-19 11:58:14
    Temat: Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "castrol" <c...@w...chello.pl> napisał w wiadomości
    news:U2B6c.166459$Or1.86102@news.chello.at...

    > jesli ten sie pojawi to wtedy trzeba mu powiedziec ze
    > chcielibysmy nabyc bilet.

    Że zgadnę - w autobusie kupujesz bilet u "kanara" czy czekasz aż kierowca
    pofatyguje się do Ciebie z pytaniem czy życzysz sobie bilet?:-) Jak już Ci
    napisał Piotr to tylko uprzejmość i dobra wola konduktora jeśli wypisze Ci
    bilet w normalnej cenie + o ile pamiętam 2.80za wypisanie w sytuacji gdy
    próbujesz przejechać na gapę. Nawet jak byłam w zaawansowanej ciązy
    fundowałam sobie przechadzki po pociągu w poszukiwaniu konduktora, chyba że
    pociąg był zapchany na maxa i przeciśnięcie się nawet w wersji
    nie-CiĄżArOoFkA graniczyłoby z cudem:-)

    HaNkA