  • Data: 2004-03-19 13:34:33
    Temat: Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat
    Od: "ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Żenujące jest, że ktoś jechał na gapę. Tu się zgodzę. Nie wiem natomiast
    > czemu służą Twoje osobiste wycieczki pod adresem Ola? To że jest "kanarem"
    > czyni go chyba dość kompetentną osobą do wypowiadania się w tego typu wątku.
    > A że nie radzi kolesiowi jak się wymigać od odpowiedzialności? A dlaczego
    > miałby pomagać złodziejowi? To tak jabyś od policjanta wymagał aby tłumaczył
    > jak uniknąć zapłacenia mandatu. Dura lex sed lex...

    bzdura. nikt nie mowi, ze ma pomagac gapowiczom ale on opowiada brednie.
    klamie, najzwyczajniej wprowadza ludzi w blad piszac nieprawde.
    zachowuje sie irracjonalnie. czego on sie spodziewa? ze ktos, kto jezdzi
    na gape teraz pilnie pojdzie i zaplaci kare? nie. ktos taki bedzie
    chcial sie wymigac. i ten kanar olo nie musi mu pomagac ale niech nie robi
    z siebie posmiewiska piszac takie bzdury, ze z pkp sie nie wygra i ze
    kara jest nieunikniona itd...

    za duzo ludzi zajmuje sie tutaj umoralnianiem zamiast udzielaniem odpowiedzi.
    jesli sie komus nie chce pomoc to nie trzeba. nikt nikogo sila i pod karabinem
    tu nie trzyma.

    jazda bez biletu pkp wcale nie jest zlodziejstwem ani kradzieza. dlaczego?
    dlatego, ze zlodziejska pkp dostaje dotacje panstwowe i zastrzyki finansowe,
    ktore ida z moich podatkow a kolejarze jezdza pociagami za darmo. niby
    z jakiej paki oni moga bez biletu legalnie a ja albo ten gapowicz nie?
    to pkp moze mnie okradac ale ja juz pkp nie, tak? skoro obowiazuja bzdurne
    i glupie zasady to w pkp to mozna tak samo je traktowac.

    to ze ten kanar jest kanarem wcale nie czyni go osoba kompetentna lecz osoba,
    ktora na sprawe patrzy emocjonalnie i jeszcze bardziej subiektywnie niz
    inni bo on, jak sam powiedzial, odczuwa przyjemnosc w lapaniu ludzi bez
    biletu. skoro tak to nigdy nie powie jak jest na prawde, ale jak on by chcial
    aby bylo.