  • Data: 2004-03-19 15:29:47
    Temat: Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ania" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5a33.0000110a.405b048d@newsgate.onet.pl...

    > jedzie bez biletu to zaklada w ogole za przejazd nie placic. co za tok
    > rozumowania?

    Złodziejski?:-)

    >a uczciwosc to pojecie wzgledne,
    > zwlaszcza w tym kraju.

    Własnie widzę

    > a dla ciebie widac trudne jest
    > zrozumienie to, o czym ja pisze.

    Bo gdybyś pisała z sensem i merytorycznie to pewnie byloby to łatwiejsze.
    Stosowanie dużych liter też mogłoby pomóc w większej przejrzystości Twego
    tekstu.

    > ale rolnicy nie dostaja bulek za darmo wiec nie mam do nich zalu.

    Ale dostają zamiast tego dotacje finansowe. A do górników o deputaty węglowe
    masz żal?:-)

    > mozesz sie smiac. jak nie rozumiesz

    Śmieję się gdy coś mnie rozśmiesza. Ty się śmiejesz jak nie rozumiesz? Hmm

    > nie odczuwam satysfakcji kiedy komus sie cos nie uda...

    Ale mylisz pojęcia kotku. Ola praca polega na tym że wyłapuje ludzi, którym
    w Twoim rozumieniu się coś nie udało. I dobrze, że sprawia mu to
    satysfakcję:-)

    HaNkA