  • Data: 2004-03-19 14:37:52
    Temat: Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat
    Od: "ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak nie chcesz - możesz jeździć autem, latać helikopterem albo własną
    > awionetką. Zależnie na co Ciebie stać. Nikt Ciebie nie zmusza, aby jeździć
    > PKP. Skoro chcesz - podporządkuj się. Wolny kraj - wolny wybór. Kup sobie
    > samolot.  Ja mam 2 auta, 3 rowery i jak wchodze do kolejki czy tramwaju -
    > kupuję i kasuję bilet. Tak jak do auta trzeba nalać tak też trzeba kupić
    > bilet aby jechało. Jeżeli tego nie rozumiesz - trudno (chyba że jesteś
    > trollem).

    jak nie zmusza jak zmusza? nie mam obowiazku podporzadkowac sie wszystkiemu
    skoro wszystko tez nie jest podporzadkowane. kolejarz tez powinien placic.
    niby z jakiej racji on nie ma sie podporzadkowac tak jak inni? pracownik
    elektrowni nie dostaje pradu za darmo. to ty nie rozumiesz najwyrazniej.

    niby wolny a jednak nie taki wolny kraj.