  • 1. Data: 2004-06-23 22:09:12
    Temat: PILNE PYTANIE DO PRAWNIKÓW I NIETYLKO
    Od: "Poldek" <p...@p...onet.pl>

    Złożyłem pismo z żądaniem zwrotu (które uważam, ze mi się należą) pieniędzy w
    kwietniu. Do dnia dzisiejszego nie dostałem ani pieniędzy ani żadnej odpowiedzi
    na piśmie, że mi się należą lub nie. Czy jest taki przepis (a jeśli tak to
    gdzie) że jeżeli w ciągu 14 dni od daty złożenia wniosku na piśmie NIE OTRZYMAM
    odpowiedzi tzn. że moje roszczenie JEST UZNANE i że pieniądze mi się należą?
    (brak odpowiedzi oznacza, że uznanie mojego pisma)?
    Napiszcie pilnie czy jest taki przepis i gdzie go szukać?

  • 2. Data: 2004-06-23 22:12:46
    Temat: Re: PILNE PYTANIE DO PRAWNIKÓW I NIETYLKO
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

    Użytkownik "Poldek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    należą?
    > (brak odpowiedzi oznacza, że uznanie mojego pisma)?
    > Napiszcie pilnie czy jest taki przepis i gdzie go szukać?

    Bzdura. A jak ja co tydzień będę Ci wysyłał wniosek o to byś mi zapłacił
    milion złotych i tym mi w końcu na którymś razem nie odpowiesz, to będziesz
    mi winny ten milion? Pomyśl chłopie.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-06-23 22:27:48
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

> [...]
    należą?
    > (brak odpowiedzi oznacza, że uznanie mojego pisma)?
    > Napiszcie pilnie czy jest taki przepis i gdzie go szukać?

    :)
    Zaczalbym wysylac zadania zwrotu powiedzmy 1 mln zlotych na kazdy znany mi
    adres.
    Podobnie postapiloby circe 99,875% spoleczenstwa i bysmy mieli co robic.

  • 4. Data: 2004-06-23 22:29:29
    Od: "Poldek" <p...@p...onet.pl>

    > Zaczalbym wysylac zadania zwrotu powiedzmy 1 mln zlotych na kazdy znany mi
    > adres.
    > Podobnie postapiloby circe 99,875% spoleczenstwa i bysmy mieli co robic.

    Nie każdy znany mi adres tylko firma z którą jestem związany umową!!! Czy
    jeżeli nie ma takiego przepisu i oni nie odpowiedzą TO NIE MA SPRAWY??? Czy też
    mam lecieć od razu do sądu???

  • 5. Data: 2004-06-23 22:34:55
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    > Nie każdy znany mi adres tylko firma z którą jestem związany umową!!! Czy
    > jeżeli nie ma takiego przepisu i oni nie odpowiedzą TO NIE MA SPRAWY???
    Czy też
    > mam lecieć od razu do sądu???

    W ktorym miejscu Twojego postu to napisales?
    Poza tym jesli uwazasz, ze oni sa Twoimi dluznikami, a nie reaguja na listy,
    to sad jest wlasciwym miejscem dochodzenia roszczen.

    > Czy też
    > mam lecieć od razu do sądu???
    No jesli nie odpowiadaja na listy, a uwazasz, ze masz racje, to sad.

  • 6. Data: 2004-06-23 23:07:25
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl> naskrobał/a w

    > Podobnie postapiloby circe 99,875% spoleczenstwa i bysmy mieli co
    > robic.

    Wszystko by się potrąciło i tylko poczta by zarobiła. :)

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    I'm just driving this way to piss you off.

  • 7. Data: 2004-06-24 07:08:39
    Od: "bella" <b...@o...pl>

> [...]
    należą?
    > (brak odpowiedzi oznacza, że uznanie mojego pisma)?
    > Napiszcie pilnie czy jest taki przepis i gdzie go szukać?

    wszystko pięknie, tylko do jakiej instytucji złożyłeś takie pismo???????

    pozdr.
    b.

  • 8. Data: 2004-06-24 08:22:22
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 24 Jun 2004 00:09:12 +0200, Poldek naskrobał(a):

> [...]
    > odpowiedzi tzn. że moje roszczenie JEST UZNANE i że pieniądze mi się należą?
    > (brak odpowiedzi oznacza, że uznanie mojego pisma)?

    nie ta bajka.

    btw: dobre by było - pisze sobie roszczonko i wysyłam jak gość jedzie na
    wakacje albo jest w szpitalu, albo nie ma na znaczki, albo nie chce mu sie
    odpisywać na bzdury :D

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org