  • 21. Data: 2007-10-01 22:31:24
    Temat: Re: Oszukują przy wyborach w następujący sposób:
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Sanctum Officium" <b...@b...bla> napisał w wiadomości
    news:fdrjnc$j17$1@inews.gazeta.pl...

    > No i gdzie tu dowód na to, że robią to Żydzi i że w ogóle jest oszustwo? I
    > kto niby oszukuje?

    ehh po co pozwalać wariatowi trollować, to nie jest wg mnie śmieszne,
    robicie mu chyba krzywde wciągając w rozmowe, powinien się skonsultować ze
    specjalistami i rozpocząć leczenie...

    pzdr,
    dkzzzzz.

  • 22. Data: 2007-10-03 14:17:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Sanctum Officium wrote:

    > No i gdzie tu dowód na to, że robią to Żydzi i że w ogóle jest
    > oszustwo? I kto niby oszukuje?

    zapytaj moona on chyba też wie ;-)

  • 23. Data: 2007-10-07 09:45:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Sanctum Officium wrote:
    > "Michał" <m...@o...pl> wrote in message

    > To wariat, olej go.

    hm on jest wariat twoim zdaniem? a poczytaj pierdoły moona (jemu wiele nie
    brakuje) czy innych "prawicowców" to chrzania podobne farmazony tylko o
    mniejszym natęzeniu.