  • 11. Data: 2007-09-30 20:24:02
    Temat: Re: Oszukują przy wyborach w następujący sposób:
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Sanctum Officium" <b...@b...bla> napisał w wiadomości
    news:fdm90c$2j3$1@inews.gazeta.pl...
    > "Michał" <m...@o...pl> wrote in message

    > To wariat, olej go.
    >

    > MK

    Szabesgoj na etacie, czy Żyd?

    boukun

  • 12. Data: 2007-09-30 20:28:29
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

> [...]
    >
    > No popatrz, ja znałem około połowę komisji 2 lata temu. W jeszcze
    > wcześniejszych wyborach też zasiadali moi znajomi z osiedla. A w czerwcu
    > 1989 moja Matka była w komisji, oczywiście ze strony S, a nie PZPR. I nie
    > było spisku.

    > Taaa, i uważaj, bo mu dadzą głaować, bez dowodu osobistego.

    > Bzdura. 2 lata temu w sondażach PO i PiS miały większe poparcie niż w
    > rzeczywistości dostały głosów.

    > Bzdura. Nic się nie zmieniło od 1974.
    >
    > Może myślisz o tym, że od 2000 roku do numeru miesiąca dodaje się 20? Tak,
    > miało tak być od początku, było to zaplanowane.

    A w nim:

    Tworzony rejestr zawiera następujące dane:

    a.. numer PESEL
    b.. nazwisko i imiona aktualne
    c.. nazwiska i imiona poprzednie
    d.. imiona i nazwiska rodowe rodziców
    e.. datę i miejsce urodzenia
    f.. płeć
    g.. obywatelstwo
    h.. adres i datę zameldowania na pobyt stały
    i.. adres zameldowania na pobyt czasowy trwający ponad 2 miesiące wraz z
    określeniem okresu zameldowania
    j.. serię i numer dokumentu tożsamości (dowodu osobistego, karty stałego
    lub czasowego pobytu na terytorium RP) oraz oznaczenie organu, który go
    wydał
    k.. datę zgonu
    l.. datę sprzeciwu przeciwko udostępnianiu danych osobowych
    boukun

  • 13. Data: 2007-09-30 20:29:31
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Przemek Lipski pisze:

    > To nawet nie o to chodzi, że się nie wytłumaczy. On nawet nie odpowie na
    > pytania, przynajmniej mi nie odpowiedział...

    Jak zadajesz pytania na które nie jest w stanie odpowiedzieć, to znaczy
    że jestes częścią spisku! Ty żydo-masono-komuchu ty! :D

    > Pozdrawiam Przemek

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 14. Data: 2007-09-30 21:37:18
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

> [...]
    > wydał
    > k.. datę zgonu
    > l.. datę sprzeciwu przeciwko udostępnianiu danych osobowych

    No i co to ma do twojej teorii PESEL-owego spisku? Wszyscy urzędnicy we
    wszystkich gminach w całej Polsce są w spisku żydowskim?

    MK

  • 15. Data: 2007-09-30 21:39:36
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    boukun pisze:

> [...]
    > wydał
    > k.. datę zgonu
    > l.. datę sprzeciwu przeciwko udostępnianiu danych osobowych

    ej, krecisz jak żyd!!
    wczesniej pisales o "ukladach cyfr" a nie o zawartosci rejestru :P

    ps1. w komisjach nie ma terminali dostepowych do bazy PESEL
    ps2. powyzszy watek przyniosl jedna dobra rzecz, bokun dowiedzial sie o
    istnieniu wikipedii (chociaz z drugiej strony to chyba zle :P)

    Marcin

  • 16. Data: 2007-10-01 10:23:34
    Od: boukun <b...@n...pl>

    On 30 Wrz, 23:37, "Sanctum Officium" <b...@b...bla> wrote:
    > "boukun" <b...@n...pl> wrote in message

    > No i co to ma do twojej teorii PESEL-owego spisku? Wszyscy urzędnicy we
    > wszystkich gminach w całej Polsce są w spisku żydowskim?

    Numer PESEL składa się z liczby porządkowej
    płci w

    2.2 Płeć
    cyfry [7-10] - numer serii z oznaczeniem płci
    cyfra [10] - płeć

    Mój PESEL jest 61072301275
    cyfry 0127 u mnie są liczbą porządkową płci. Kombinacja może być
    dowolna, bo zarówno sama moja płeć może mieć cyfry 1, 3, 5, 7, 9
    (nieparzyste) - oznaczają płeć męską, jak zarówno numer serii (cyfry
    7-10) może być dowolny.
    Numer PESEL nadaje minister właściwy do spraw administracji publicznej
    w formie czynności materialno-technicznej.

    Komisje wyborcze mają tyle tylko do powiedzenia, co opisałem w
    zapoczątkowanym watku. Jednak nie maja istotnego wpływu na wynik
    wyborów, bo kandydaci (przede wszystkim chodzi o tych z pierwszymi
    miejscami na listach) są wyznaczani odgórnie. Opisałem ten proceder w
    kolejnym moim wątku, pt. "Oszustw wyborczych ciąg dalszy". Połącz to
    wszystko w swojej głowie.
    Wybory to tylko teatrzyk dla ogłupionego polskiego (i nie tylko
    polskiego) narodu. A poszczególne sceny i sekwencje przedwyborcze
    kreują służby specjalne, jak w filmie "Moda na sukces". Służby
    specjalne ostatecznie zadecydują, które z żydowskich ugrupowań będą
    pod ich dyktando rządzić.

    boukun

  • 17. Data: 2007-10-01 12:10:02
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Garvey" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ps2. powyzszy watek przyniosl jedna dobra rzecz, bokun dowiedzial sie o
    > istnieniu wikipedii (chociaz z drugiej strony to chyba zle :P)

    Patrz odpowiedź dla Sanctum Oficjum.

    boukun

  • 18. Data: 2007-10-01 15:13:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    boukun wrote:
> [...]
    > przed dniem wyborów w miejscowych polskich konsulatach-lub
    > przebywających na polskich statkach morskich - bo nie chcą mieć

    bouchachachachacha :D

  • 19. Data: 2007-10-01 19:56:25
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > bouchachachachacha :D

    Jak Zydzi kombinuja z wyborami, czyli Oszukuja przy wyborach w nastepujacy
    sposób:

[...]

    dowolna, bo zarówno sama moja płeć (cyfra 10) może mieć cyfry 1, 3, 5, 7, 9
    (nieparzyste) - oznaczają płeć męską, jak także numer serii (cyfry
    7-9) może być dowolny.
    Numer PESEL nadaje minister właściwy do spraw administracji publicznej
    w formie czynności materialno-technicznej.

    Komisje wyborcze mają tyle tylko do powiedzenia, co opisałem w
    zapoczątkowanym wątku "Oszukują przy wyborach w następujący sposób:". Jednak
    nie mają istotnego wpływu na wynik
    wyborów, bo kandydaci (przede wszystkim chodzi o tych z pierwszymi
    miejscami na listach) są wyznaczani odgórnie. Opisałem ten proceder w
    kolejnym moim wątku, pt. "Oszustw wyborczych ciąg dalszy". Połącz to
    "wyborco"

  • 20. Data: 2007-10-01 19:59:49
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

> [...]
    > kreują służby specjalne, jak w filmie "Moda na sukces". Służby
    > specjalne ostatecznie zadecydują, które z żydowskich ugrupowań będą

    No i gdzie tu dowód na to, że robią to Żydzi i że w ogóle jest oszustwo? I
    kto niby oszukuje?

    MK