  • 1. Data: 2007-09-29 17:41:53
    Temat: Oszukują przy wyborach w następujący sposób:
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Rządząca "mniejszość" ma znakowane rasizmem numery PESEL poprzez
    szczególne układy CYFR tam się znajdujących, a nie występujące w
    numerach PESEL u szczerych i prawdziwych Polaków. Po NUMERACH PESEL
    rozpoznają współplemieńców.
    W każdej komisji wyborczej jest osoba, która ma listę osób z danego
    obwodu wyborczego - takich, które nie przyjdą na wybory, bo są
    nieobecne w kraju (dlatego każą Polonusom rejestrować się na wiele dni
    przed dniem wyborów w miejscowych polskich konsulatach-lub
    przebywających na polskich statkach morskich - bo nie chcą mieć
    "WPADKI"!)
    Osoby niezarejestrowane w konsulatach stanowią pulę osób, które nawet
    nie wiedzą, że "oddały w Polsce swój głos np. na PiS lub na PO" -
    mimo, że są oddalone ciałem o tysiące kilometrów od Polski!!!!

    Do konkretnej komisji przychodzi osoba ("gość") ze znakowanym numerem
    PESEL i od współplemieńca z "listą nieobecnych" - ma wskazane na
    liście obecności wyborców miejsce, w którym ma złożyć swój podpis pod
    nieobecność właściwego wyborcy, po czym otrzymuje KARTĘ DO
    GŁOSOWANIA, zakreśla głos na PiS lub na PO, następnie wrzuca KARTĘ do
    URNY i idzie do następnej KOMISJI WYBORCZEJ, w której cała procedura
    oszustwa powtarza się od początku.
    Dlatego "RZĄDZĄCA MNIEJSZOŚĆ" ma największe POPARCIE WYBORCZE w
    DUŻYCH MIASTACH I w MAŁYCH MIASTECZKACH - bo tam komisje leżą
    stosunkowo blisko siebie, "goście" oblatujący wiele komisji - mają
    krótką trasę do przebycia między kolejnymi "głosowaniami" w kolejnych
    Obwodowych Komisjach Wyborczych. A poza tym - w miastach i w
    miasteczkach - LUDZIE SIĘ NIE ZNAJĄ tak, jak w np. małych wsiach.
    Jeden OSZUST może "oblecieć" wiele komisji wyborczych w jednym dniu,
    może oddać WIELE FAŁSZYWYCH GŁOSÓW za nieobecnych w Polsce właściwych
    i prawdziwych wyborców. Dlatego potem, po wyborach - wynik wyborczy
    wskazuje wielokrotność rzeczywistego poparcia społeczeństwa polskiego
    dla takich ugrupowań politycznych, jak rządzące: SLD, lub PiS lub np.
    PO.
    Oszustwo jest tak przebiegle obmyślone, że praktycznie NIE DO
    WYKRYCIA, tym bardziej, że wszystkie KARTY Z URNY wraz z całą
    dokumentacją Obwodowej Komisji Wyborczej (w tym listy obecności
    konkretnych wyborców na wyborach) - są spalane do 3 dni po ogłoszeniu
    WAŻNOŚCI WYBORÓW przez PKW.
    [PRZY OBECNYCH WYBORACH - DO DNIA 16 października 2007 r. JEST
    TERMIN ZGŁASZANIA PRZEZ WYBORCÓW PRZEBYWAJĄCYCH ZA GRANICĄ - WNIOSKÓW
    O WPISANIE DO SPISU WYBORCÓW W OBWODACH GŁOSOWANIA UTWORZONYCH ZA
    GRANICĄ].

    Tego PESELOWEGO oszustwa nie da się już dłużej ukryć.... wydało
    się ... wy ... starsi bandyci w niewierze....
    Dla zainteresowanych: MSWiA, czyli miejsce, gdzie się wymyśla numery
    PESEL (a dokładniej - Centralne Biuro Adresowe, w skrócie CBA), po
    tym, jak zorientowali się, że POLACY JUŻ WIEDZĄ - wymyślili NOWY,
    DRUGI RODZAJ numeru PESEL. Żeby to potwierdzić, wystarczy wejść na ich
    stronę internetową.
    Oni nie tylko wymyślili znakowany rasizmem "pierwszy" numer PESEL -
    dla większego BEZPIECZEŃSTWA odsunęli pełniącego funkcję szefa MSWiA -
    Janusza Kaczmarka od dotychczasowej funkcji i na forum żydo-mediów
    zrobili wiele, żeby udowodnić, że J. Kaczmarek jest człowiekiem
    niewiarygodnym. Zrobili burzę medialną wokół J.Kaczmarka w tym celu,
    aby Naród Polski nie dał wiary kompetentnemu człowiekowi na temat
    rasistowskich przestępstw i wszystkiego, co się wyprawia w MSWiA -
    C.B.Adresowym ze znakowaniem numerów PESEL!!!
    Stosowali przy tym typowe ubeckie metody terroru i zastraszenia wobec
    byłego szefa MSWiA, co mogliśmy śledzić na bieżąco w sierpniu 2007r. w
    Polsce.

  • 2. Data: 2007-09-29 17:45:42
    Temat: Re: Oszukują przy wyborach w następujący sposób:
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    boukun pisze:

> [...]
    > szczególne układy CYFR tam się znajdujących, a nie występujące w
    > numerach PESEL u szczerych i prawdziwych Polaków. Po NUMERACH PESEL

    Dobra zamiast opowiadać, podaj jakie numery mają ci żydzi, jace polacy,
    a jakie rowerzyści ?

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 3. Data: 2007-09-29 18:22:28
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Dobra zamiast opowiadać, podaj jakie numery mają ci żydzi, jace polacy, a
    > jakie rowerzyści ?

    To jest nieistotne. Kiedyś NKWD zaprowadziła u nas obcą władzę, tak jak ta
    rządząca nami "mniejszość" zaprowadza przy pomocy polskich gojim swoją
    władzę w Iraku i Afganistanie. Teraz w jakiej by nie byli partii, na
    pierwsze miejsca wystawiają swoich, chyba, że w partii działa jakiś
    wyjątkowo bogaty i przebiegły Polak i/lub szabesgoj i muszą go czymś
    zadowolić. Ale w tym przypadku odstawiają numer z rasistowskim PESELEM.
    Kaczyńscy są nacjonalistami żydowskimi i próbowali wykończyć polskie
    ugrupowania jak Samoobrona i LPR, tylko w inny sposób niż chcieli tego
    "mniejszościowi" liderzy z SLD, UW, PO. Teraz prawie im się to udało i w
    obecnym parlamencie będzie zasiadać 99% "mniejszościowców. A to na zasadzie,
    że w SLD objęła władzę frakcja "mniejszości" (Kalisz, Siwiec, Kwaśniewski) i
    wciągają typowo mniejszościowe partie jak UW (tu sami Żydzi), SdPl
    (Borowski, Sierakowska i cała reszta), UP (Jaruga-Nowacka) w koalicję LiD, a
    Jarosław Kaczyński już robi ukłon w stronę Kwaśniewskiego i po wyborach
    liberałowie z UW, SdPl, UP stworzą najprawdopodobniej koalicję z PiS. Radio
    Maryja i Tadeusz Rydzyk robi krecią robotę dla Żydów, a dla zmylenia
    nalatują od czasu do czasu na Żydów (wiedzą, że im się krzywda nie stanie),
    choć propagują z drugiej strony wiarę w żydowskiego boga i czczą Izrael.
    Do tego trzeba dodać, że inny żydowski skrajny liberał, J. K. Mikke
    "przechtrzył" Romana Giertycha i też wskoczy do żydowskiej lokomotywy.

    boukun

  • 4. Data: 2007-09-29 18:33:14
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Izrael.
    Do tego trzeba dodać, że inny żydowski skrajny liberał, J. K. Mikke
    "przechytrzył" Romana Giertycha i też wskoczy do żydowskiej lokomotywy.

    boukun

  • 5. Data: 2007-09-29 18:33:28
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

  • 6. Data: 2007-09-29 19:27:53
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

    "boukun" <b...@n...pl> wrote in message

    ROTFL

    MK

  • 7. Data: 2007-09-29 19:30:17
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

    "Michał" <m...@o...pl> wrote in message

    > Schizofrenia, typ paranoidalny.

    To wariat, olej go.

    MK

  • 8. Data: 2007-09-29 20:04:25
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

    "boukun" <b...@n...pl> wrote in message

    Skomentuję te żałosne debilizmy.

> [...]
    > szczególne układy CYFR tam się znajdujących, a nie występujące w
    > numerach PESEL u szczerych i prawdziwych Polaków. Po NUMERACH PESEL

    Totalna bzdura. W 11-cyfrowym numerze PESEL do ewentualnej manipualcji są
    tylko 3 cyfry. Pierwsze dwie to rok urodzenia, następne dwie to miesiąc,
    nastepne dwie dzień, kolejne trzy są do dowolnego przyznania nowonarodzonej
    osobie (tylko tu może być ewentualna manipulacja), cyfra dziesiąta oznacza
    płeć (cyfry 0 i parzyste - kobieta, nieparzyste - mężczyzna), a cyfra 11
    jest cyfrą kontrolną obliczaną w ścieśle określony sposób na podstawie
    pierwszych 10.

    Numer PESEL jest, zdaje sie, przyznawany automatycznie, przez program
    komputerowy, według kolejności zgłoszeń (to znaczy tylko te 3 cyfry, bo
    pozostałe są narzucone datą urodzenia i płcią, a 11-sta zależy od
    pozostałych).

    > W każdej komisji wyborczej jest osoba, która ma listę osób z danego
    > obwodu wyborczego - takich, które nie przyjdą na wybory, bo są
    > nieobecne w kraju

    Skąd ma taką listę? Ludzie wyjeżdżają na dowód i niekoniecznie ich wyjazd
    jest rejestrowany.

> [...]
    > nie wiedzą, że "oddały w Polsce swój głos np. na PiS lub na PO" -
    > mimo, że są oddalone ciałem o tysiące kilometrów od Polski!!!!

    Bzdura z powodu jak wyżej. Nie ma listy osób będących za granicą.

    > Do konkretnej komisji przychodzi osoba ("gość") ze znakowanym numerem
    > PESEL

    Możesz wyjaśnić, na czym polega to znakowanie? Do ewentualnej manipulacji są
    tylko 3 cyfry - tylko dokładnie 1000 możliwych kombinacji (o ile moze być
    numer: 000, gdy nie, to 999 kombinacji).

> [...]
    > GŁOSOWANIA, zakreśla głos na PiS lub na PO, następnie wrzuca KARTĘ do
    > URNY i idzie do następnej KOMISJI WYBORCZEJ, w której cała procedura

    Totalna bzdura. W komisjach wyborczych zasiadają przypadkowi ludzie z
    osiedla, którzy chcą dorobić. Dostają za cały dzień pracy chyba 160 zł. U
    mnie na osiedlu 2 lata temu w komisji siedziały 3 babki, które bardzo dobrze
    znam. Znam od lat ich mężów i rodziny. Nie są w spisku i w ogóle mają
    politykę w dupie, przyszły tylko dorobić. Łącznie w komisji było chyba 5 czy
    6 osób, pewnie też tylko dla tych 160 zł. Tak jest we wszystkich kilku
    tysiącach komisji na terenie całego kraju. Głosy są liczone na poziomie
    komisji, nie w Warszawie. Wyniki są wywieszane na drzwiach każdej komisji i
    publikowane w Internecie. Nie da się tu zrobić spisku i oszukać.

> [...]
    > stosunkowo blisko siebie, "goście" oblatujący wiele komisji - mają
    > krótką trasę do przebycia między kolejnymi "głosowaniami" w kolejnych

    Totalna bzdura. Słyszałeś o samochodach? Czy ty, bezrobotny od ponad 20 lat
    myślisz, że wszystkich jak ciebie nie stać na prawo jazdy i nawet starego
    malucha za 300 zł? Można by objechać i 100 komisji w jeden dzień. Nawet
    starym maluchem.

    > A poza tym - w miastach i w
    > miasteczkach - LUDZIE SIĘ NIE ZNAJĄ tak, jak w np. małych wsiach.

    No popatrz, ja znałem około połowę komisji 2 lata temu. W jeszcze
    wcześniejszych wyborach też zasiadali moi znajomi z osiedla. A w czerwcu
    1989 moja Matka była w komisji, oczywiście ze strony S, a nie PZPR. I nie
    było spisku.

    > Jeden OSZUST może "oblecieć" wiele komisji wyborczych w jednym dniu,
    > może oddać WIELE FAŁSZYWYCH GŁOSÓW za nieobecnych w Polsce właściwych
    > i prawdziwych wyborców.

    Taaa, i uważaj, bo mu dadzą głaować, bez dowodu osobistego.

> [...]
    > wskazuje wielokrotność rzeczywistego poparcia społeczeństwa polskiego
    > dla takich ugrupowań politycznych, jak rządzące: SLD, lub PiS lub np.

    Bzdura. 2 lata temu w sondażach PO i PiS miały większe poparcie niż w
    rzeczywistości dostały głosów.

> [...]
    > tym, jak zorientowali się, że POLACY JUŻ WIEDZĄ - wymyślili NOWY,
    > DRUGI RODZAJ numeru PESEL. Żeby to potwierdzić, wystarczy wejść na ich

    Bzdura. Nic się nie zmieniło od 1974.

    Może myślisz o tym, że od 2000 roku do numeru miesiąca dodaje się 20? Tak,
    miało tak być od początku, było to zaplanowane.

    O PESEL-u:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Pesel

    MK

  • 9. Data: 2007-09-30 15:24:01
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Sanctum Officium" <b...@b...bla> napisał w wiadomości

    > Bzdura. Nic się nie zmieniło od 1974.

    ...... nie ma sensu rozmowa z tym pojebem... tak zaawansowanie choremu nic
    nie wytłumaczysz, potrzebna jest bardzo fachowa pomoc i leczenie
    farmakologiczne.

    pzdr,
    dkzzzzz.

  • 10. Data: 2007-09-30 18:38:23
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "dekazzze" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wytłumaczysz, potrzebna jest bardzo fachowa pomoc i leczenie farmakologiczne.

    To nawet nie o to chodzi, że się nie wytłumaczy. On nawet nie odpowie na
    pytania, przynajmniej mi nie odpowiedział...

    Pozdrawiam Przemek