  • 1. Data: 2007-09-29 13:59:19
    Temat: Regresja szkody wypłaconej przez Filar
    Od: "Kowalski" <k...@v...pl>

    Witam.
    Filar wystąpił do mnie o pokrycie szkody (zalanie mieszkania na 127PLN) dwa
    piętra pod moim. Istotnie nastąpiło to na skutek pękniętego wężyka pod moją
    umywalką. Ponieważ moje mieszkanie ubezpieczone jest w PZU (również OC)
    przekazałem sprawę do PZU. PZU odpowiedziało na piśmie do Filar i kopia do
    mnie, że dokumentacja sporządzona przez Spółdzielnie i Filar nie wyczerpuje
    znamion odpowiedzialności (zawinionej) przeze minie i traktuje to jako
    wypadek losowy. Poucza mnie, że w razie sprawy Sądowej będzie mnie bronił i
    podtrzyma swoje stanowisko.
    Filar jak gdyby nie zauważył tej odpowiedzi wystąpił do mnie z drugim
    monitem o zapłacenie kwoty 127PLN.

    Planuje odesłać kopie mojej polisy do Filara i poprosić by dalsze pisma
    wyjaśniające i procesowe kierowali do PZU. Jak myślicie czy to jest właściwe
    załatwienie sprawy. Wydaje mi się że PZU powinien działać w moim imieniu
    skoro mam ważną polisę.

    Pozdrowienia Jarek

  • 2. Data: 2007-09-29 14:28:13
    Temat: Re: Regresja szkody wypłaconej przez Filar
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kowalski wrote:

> [...]
    > załatwienie sprawy. Wydaje mi się że PZU powinien działać w moim imieniu

    A nie lepiej jednak, żebyś wiedział co się święci? Tak to nawet nie
    będziesz wiedział jakie pisma między sobą wymieniają
    Odsyłaj kopie pism do PZU.

  • 3. Data: 2007-09-29 15:56:22
    Od: "Kowalski" <k...@v...pl>

    > A nie lepiej jednak, żebyś wiedział co się święci? Tak to nawet nie
    > będziesz wiedział jakie pisma między sobą wymieniają
    > Odsyłaj kopie pism do PZU.

    Dziękuję za radę.
    No właśnie szkoda mi czasu i pieniędzy na znaczki );. Wszelką winę za 127PLN
    biorę na siebie, ale sprawą odpowiedzialności chciałbym obciążyć
    ubezpieczyciela.