    From: Radzisz <n...@l...spamu.invalid.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszukany przez Agencje Nieruchomości - proszę o porad
    Date: Mon, 20 Oct 2003 10:43:50 +0200

    Bartek wrote:

    > terminu

    > wynagrodzenia.
    zapłaciłeś agencji prowizję czy wpłaciłeś właścicielowi zadatek ??
    (przepraszam już się pogubiłem)

    > Czyli jednak muszę?
    musisz, to że zachowali się jak barany, nie zmienia faktu, że pokazali
    Ci to mieszkanie.

    > Ale co jeśli właściciel mieszkania nie podpisał z agencją niczego i wycofał
    > się. Czy oni mieli prawo mi to mieszkanie pokazać?
    Właściciel nie musi mieć z agencją umowy, żeby sprzedać Tobie swoje
    mieszkanie.

    Dziwi mnie postępowanie tej agencji ... przecież jeżeli chcesz kupić to
    mieszkanie to powinni jak najszybciej doprowadzić do podpisania umowy
    przedwstępnej, czy aktu notarialnego i zgarnąć prowizję i cieszyć się z
    zakończonej transakcji.
    Może zaproponowałeś za niską cenę właścicielowi ? Może bierzesz kredyt a
    właściciel potrzebuje "na jutro" gotówkę ???

    Radzisz