  • 1. Data: 2005-11-18 20:54:02
    Temat: Oszołom na Allegro - można tak?
    Od: "AdamSat" <spam precz@wp.pl>

    Spotkałem się z ciekawym wpisem na stronie "O mnie" pewnego sprzedawcy.
    Oto cytat:
    "Uwaga !!! . Wystawienie komentarza negatywnego jest równoznaczne z
    unieważnieniem GWARANCJI . Od powyższego nie ma żadnego odwołania ."

    Aby nie być gołosłownym link: http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=3141645

    Czyli jak gość lub jego towar nawali i kupujący wystawi negatywa to ma
    gwarancję z głowy.
    Ciekawe podejscie - nieprawdaż?

    Pozdr.
    AdamSat

  • 2. Data: 2005-11-18 21:18:54
    Temat: Re: Oszołom na Allegro - można tak?
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    AdamSat wrote:

> [...]
    >
    > Czyli jak gość lub jego towar nawali i kupujący wystawi negatywa to ma

    hehehe,

    mam fakture, mam gwarancje, mam wadliwy produkt - moze mnie cmoknac
    takim tekstem ;]

    --
    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl

  • 3. Data: 2005-11-18 21:25:11
    Od: scream <n...@p...pl>

    AdamSat napisał(a):
    > Aby nie być gołosłownym link: http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=3141645

    Chyba coś u niego kupię i wystawię mu negatywa! :D

    > Czyli jak gość lub jego towar nawali i kupujący wystawi negatywa to ma
    > gwarancję z głowy.
    > Ciekawe podejscie - nieprawdaż?

    Tak, ale takie zdanie niezbyt ma moc prawną :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2005-11-18 21:49:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "AdamSat" <spam precz@wp.pl> napisał w wiadomości

    Oni są firmą, więc jakby co, to przede wszystkim należy się powoływać
    na niezgodność towaru z umową. co do gwarancji, to w sumie jest to
    jednak ich dobra wola. Myślę, że jakby co, to sąd by nie uznał takiego
    obwarowania, tym nie mniej w takiej firmie bym na pewno nic nie
    zakupił.

  • 5. Data: 2005-11-18 22:09:29
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    scream wrote:

    > Chyba coś u niego kupię i wystawię mu negatywa! :D

    i ja tez, i ja tez...
    a potem naslemy na niego rzecznika praw konsumenta ;)

  • 6. Data: 2005-11-19 00:59:39
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    AdamSat wrote:
> [...]
    >
    > Czyli jak gość lub jego towar nawali i kupujący wystawi negatywa to ma

    Kupic, sprawdzic, a jak towar działa to wystawić negatywa z komentarzem,
    że za to że gościu nie uznaje gwarancji jak się wystawi negatywa.

    parę osób mu wytnie taki numer to zmięknie.

  • 7. Data: 2005-11-19 03:44:14
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > "Uwaga !!! . Wystawienie komentarza negatywnego jest równoznaczne z
    > unieważnieniem GWARANCJI . Od powyższego nie ma żadnego odwołania ."

    No i komentarz neutralny ;> "Niby wszystko w porzadku, ale ten komentarz o
    gwarancji, choc niezgodny z prawem i bez mocy prawnej... jednak jakis taki
    niesmak pozostal..." ;>

    Pozdrawiam

    Tiger

  • 8. Data: 2005-11-19 10:45:21
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    mariposa doux <m...@g...pl> napisał:

    >mam fakture, mam gwarancje,
    Gwarancję masz, gdy otrzymałeś ją w formie odrębnego dokumentu
    zawierającego m.in twoje uprawnienia i obowiązki gwaranta.

    Artur Golański

  • 9. Data: 2005-11-19 11:26:57
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    mariposa doux <m...@g...pl> napisał:

    >No to jak nie dostane pisemnej gwarancji to moge mu negatywa i tak
    >wystawic... za brak gwarancji, no nie? :>
    Raczej to nie jest dobry powód, bo gwarancja to dobra wola
    sprzedającego i udzielać jej prawnie nie musi :-)

    Artur Golański

  • 10. Data: 2005-11-19 11:28:55
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>