    From: "Ograbek" <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Organiazacja imprezy - pytanie o podstawy prawne
    Date: Tue, 13 May 2003 11:00:47 +0200

    Użytkownik "Rachwalski Andrzej" <a...@n...spam.chorzow.wsb.pl> napisał w
    wiadomości news:b9otqh$db2$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Jakos kiepsko ucza Was zarzadzania w takiej uczelni skoro nie potraficie
    > nawet urzadzic imprezy.
    > Po pierwsze musicie zaznajomic sie z odpowiednimi przepisami dotyczacymi
    > imprez masowych w urzedzie miasta (rozne przepisy dla roznych miast i
    rozne
    > wymagania)
    >/ciach/

    Chyba Ciebie kiepsko uczą, bo wypisujesz stek bzdur i zaszłyszanych
    opinii... chyba :((((
    Wszystko reguluje Ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o bezpieczeństwie imprez
    masowych (i kolejne akty powiązane). W niej są( Rozdz. 2 Warunki
    bezpieczeństwa imprezy masowej) szczegółowo sprecyzowane obowiazki
    Organizatora, a Art. 6. mówi:
    "Organizator imprezy masowej, nie później niż na 14 dni przed planowanym
    termi-
    nem rozpoczęcia imprezy, jest obowiązany wystąpić do wójta, burmistrza albo
    pre-
    zydenta miasta, właściwego ze względu na miejsce przeprowadzenia imprezy, z
    wnioskiem o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej."
    Art. 7.określa co należy do tego wniosku dołączyć. Natomiast na samym
    początku (Rozdz. 1, Art. 3.) ustawodawca sprecyzował co to impreza masowa,
    itd. Zachęcam do zajrzenia do tej ustawy. Jej tekst oraz powiazane Akty
    znajdziesz tutaj:
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Main/WDU1997106068
    0?OpenDocument

    Pozdrawiam
    już daawno nie student
    O'grabek

    p.s.
    a swoja drogą, czego teraz uczą na tych "uczelniach"....? No bo nie
    studiowania chyba, studencie Rachwalski. U mnie ma Pan brak zaliczenia w
    indeksie.
    p.s.2
    przepraszam Szanownych Grupowiczów za ten personalny atak na ww studenta.