  • 11. Data: 2004-04-30 14:10:39
    Temat: Re: Oprogramowanie z Niemiec
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    :
    : Mogą sobie w dupe wsadzić swoją "baaardzo surową licencje".
    : Póki co w Polsce i Niemczech obowiązuje prawo stanowione przez parlamenty,
    : a nie stek pobożnych życzeń zapisany przez szamanów z Borlanda czy innej
    firmy.
    :

    Mozesz uzasadnic?

    P.

  • 12. Data: 2004-04-30 14:23:36
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Przemyslaw Rokicki napisał:
    > Mozesz uzasadnic?

    Co chcesz żebym uzasadnił? To, że w Polsce i w Niemczech obowiązuje prawo
    stanowione przez parlament a nie firmę Borland?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 13. Data: 2004-04-30 14:30:35
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Przemyslaw Rokicki wrote:

> [...]
    > : a nie stek pobożnych życzeń zapisany przez szamanów z Borlanda czy innej

    Nie tykaj gówna bo śmierdzi.

  • 14. Data: 2004-04-30 14:43:45
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    :
    : Co chcesz żebym uzasadnił? To, że w Polsce i w Niemczech obowiązuje prawo
    : stanowione przez parlament a nie firmę Borland?
    :

    jakies paragrafy

  • 15. Data: 2004-04-30 15:30:43
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Przemyslaw Rokicki napisał:
    > jakies paragrafy

    Na co chcesz paragrafy? Masz jakiekolwiek wątpliwości, że prawo w Polsce i
    Niemczech stanowią odpowiednie parlamenty, a nie firma Borland?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 16. Data: 2004-04-30 19:45:54
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    : Na co chcesz paragrafy? Masz jakiekolwiek wątpliwości, że prawo w Polsce i
    : Niemczech stanowią odpowiednie parlamenty, a nie firma Borland?
    :
    :
    to co powiedziales jest naprawde wazne, i juz spory czas temu stali bywalcy
    grupy pl.comp.lang.c mieli sie tu o to zapytac. Mi tez sie te licencje nie
    podobaja.
    I nie jestem sam. Ale w sadzie jednak nie wystarczy to co powiedziales,
    dlatego prosze o uzasdanienie.

    I zeby nie bylo nieporozumien, co do srodowisk programistycznych, nie chodzi
    o legalnosc w sensie, program legalnie zainstalowany, ale o to ze w
    przypadku zlamania
    licencji komercyjnej * nie mozna czerpac korzysci majatkowej z programow
    stworzonych, i skompilowanych w tymze srodowisku.

    *korzysc materialna- komercyjne wykorzystanie stworzonych aplikacji

    P.

  • 17. Data: 2004-04-30 22:01:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 30 Apr 2004, Przemyslaw Rokicki wrote:
    [...]
    >+ P. Julek mowi o srodowisku programistycznym, ktory ma baaardzo surowa
    >+ licencje.

    A jak ona się ma do art. 51 ustawy o prawie autorskim ?
    +++
    Wprowadzenie do obrotu oryginału albo egzemplarza utworu na terytorium
    Rzeczypospolitej Polskiej wyczerpuje prawo do zezwalania na dalszy obrót
    takim egzemplarzem na wskazanym terytorium, z wyjštkiem jego najmu lub
    użyczenia
    ---
    ?

    Art. 77 go NIE wyłącza, o ile mam aktualną ustawę !

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 19. Data: 2004-05-01 12:50:34
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com

    Po co dyskutujesz z buzdyganem, przeciez to grochem o sciane.
    A na koniec moze Cie jeszcze pozwac lub pobic - www.raf256.com/arnold/

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 20. Data: 2004-05-01 14:03:36
    Od: Arek <a...@e...net>

> [...]
    > stworzonych, i skompilowanych w tymze srodowisku.
    > *korzysc materialna- komercyjne wykorzystanie stworzonych aplikacji

    Przeczytaj sobie w Ustawie o prawie autorskim i pokrewnym co to jest licencja.
    Przekonasz się, że licencja NIE DOTYCZY warunków użytkowania utworu/programu,
    nie może więc Ci żaden autor/producent programu narzuć jakichkolwiek warunków
    jego używania.
    Nabywasz egzemplarz programu i wraz z tym wszelkie prawa do używania go w sposób
    wybrany przez Ciebie.
    I żaden program skompilowany "w tymże środowisku" nie staje się nielegalny, nawet
    gdyby kompilator był piracki.

    pozdrawiam
    Arek

    --