  • 1. Data: 2004-04-29 08:18:52
    Temat: kontrakt menadżerski w 2004
    Od: Przemek<p...@w...pl>

    Witam,
    prowadze jednoosobowa dzialalnosc gosp. dzialalnosc: zarzadzanie
    przedsiebiorstwem. w zeszlym roku pracowalem na kontrakcie
    menadzerskim, ale od 01.01.2004 zmienily sie przepisy i w takiej
    formie nie mozna juz osiagnietych dochodow zaliczyc do dochodow z
    dzialalnosci zaspodarczej. Jako dzialalnosc wykonywagona osobiscie
    zostaly objete normalnym zusem, a w koszty mozna wpisac tylko
    ustawowe 1100 PLN. Jako, ze zamierzam wlasnie ponownie podjac
    prace w ramach mojej dzialalnosci gospodarczej prosze was o pomoc w
    jakiej formie mam zawrzec umowe aby dalej podlegala pod
    dzialalnosc.\ moze powinienem kogos zatrudnic?? moze zalozyc sp. z
    o.o.??
    Przemysław

    -> http://usenet.pomocprawna.info