  • 21. Data: 2005-01-20 11:19:38
    Temat: Re: OpenOffile PL - legalny ?
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 20 Jan 2005 11:16:33 +0100,
    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> screamed:

    > a jezeli sciagnie z internetu darmowy soft? :-)

    Logicznie rzecz biorac, fakture za przylaczenie do Internetu z miesiaca,
    w ktorym to sciagales (-;

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:238B ]
    [ 12:18:54 user up 10497 days, 0:13, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    It's impossible to make anything foolproof because fools are so ingenious.

  • 22. Data: 2005-01-20 11:23:55
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wtedy wszystko zalezy od indywidulnej postawy i jego, i tego, kto go
    bedzie
    > kontrolowal. Koniec koncow, po kilkunastu miesiacach i wielu odwolaniach
    > i tak wyjdzie na jego ;P Tyle, czy te zaoszczedzone 149,- jest tego
    warte? ;PPP

    ja bym posadzil przed onitorem i kazal czytac licencje GPL :-)

    P.

  • 23. Data: 2005-01-20 11:24:47
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Logicznie rzecz biorac, fakture za przylaczenie do Internetu z miesiaca,
    > w ktorym to sciagales (-;

    sciagalem zanim firme otworzylem. W kawiarence. hm ? :-)

    P.

  • 24. Data: 2005-01-20 11:25:48
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jesli gazeta wydaje wersje KOMERCYJNEGO programu
    > z licencja "DLA CZYTELNIKOW", trzeba miec owo czasopiosmo,
    > a wiec i papierek na niego...
    >
    > Chyba ze jest sie wyznawca jeszcze bardziej liberalnych
    > teorii i lubi spory z milymi Paniami z US.

    us juz przegral taka sprawe, na pl.soc.prawo.podatki podadza wiecej
    szczegolow, ja nie pamietam

    P.

  • 25. Data: 2005-01-20 11:31:36
    Od: towarzysz Vader <n...@d...spamu.org>

    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki wrote:

    > Można też pobrać za darmo, ale ponieważ moim zdaniem ludzie z ux.pl
    > postępują uczciwie warto im zapłacić.

    Warto - nie warto... skoro sam prowardzę podobne usługi i wiem na czym
    stoję - dlaczego komuś mam płacić za coś, co sam potrafię zrobić?
    Dodatkowo co ma zrobić ktoś, kto nie lubi polskich wersji
    oprogramowania? Czy UXy sprzedają anglojęzyczne OOo (pytanie wynikające
    z czystej ciekawości i niemożności sprawdzenia tego faktu na WWW aktualnie)?

    Nie dochodźmy do paradoksów typu: "ktoś robi coś to trzeba mu płacić
    mimo iż ja sam to samo potrafię równie dobrze zrobić". W ten sposób
    zlikwidujemy konkurencję. Bo jak już ktoś zaczął świadczyć jakiegoś typu
    usługi to poco następny podmiot w tej dziedzinie skoro wszyscy powinni
    płacić temu pierwszemu bo warto.

    Według mnie to licencja pozwalająca na użytkowanie programu za darmo w
    celach komercyjnych jest po to, żeby ktoś, kto wie z czym się dany
    kawałek softu je nie musiał generować zbędnych kosztów.

    Poza tym ciekawi mnie jedno. W całym wątku nie pojawiła się informacja,
    że NSA uciął wszystkie bezsensowne decyzje urzędasów z US dotyczące
    Otwartego Oprogramowania wyrokiem... no właśnie... nie pamiętam jak
    dalej było. :-)))

    --
    towarzysz Vader - http://www.rzeszow.net/
    Przepis na e-mail: 1 tow_vader, 1 małpa, 1 rzeszow, 1 kropka, 1 net

  • 26. Data: 2005-01-20 11:50:23
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Wiesz, rejestracja IP jeszcze o niczym nie świadczy.

    smajl był

    zyga

  • 27. Data: 2005-01-21 08:00:55
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    js wrote:

    > Ja to znam z zycia, to nie byl odosobniony przypadek.

    To był 1 (słownie: jeden) wypadek na całą dotychczasową historię Polski
    czyli od roku 966 do dziś

  • 28. Data: 2005-01-21 08:11:37
    Od: Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 21 Jan 2005 09:00:55 +0100, jureq napisał(a):

    > To był 1 (słownie: jeden) wypadek na całą dotychczasową historię Polski
    > czyli od roku 966 do dziś

    Wybaczcie czepianie się, ale dlaczegoż to akurat przed 966 r. Polski nie
    było, a potem nagle była? ;)
    --
    Grzegorz Bednarczyk
    http://jazon.hist.uj.edu.pl/~gb/